Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زمانی که مسی از یک بازیکن رقیب درخواست پیراهن کرد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر Messi (Argentina)
Messi (Argentina) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یونل مسی عادت دارد که بازیکنان حریف از او سوال کنند که آیا پس از بازی می‌توانند پیراهن را عوض کنند؟ اما او یک بار چنین تقاضایی را از یک بازیکن کرده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از مارکا، لیونل مسی، کاپیتان بارسلونا فاش کرد که از زین الدین زیدان سرمربی کنونی رئال مادرید درخواست تعویض پیراهن کرده ، آن هم زمانی که زیدان در رئال مادرید بازی می کرد. در هر مسابقه‌ای که ابرستاره آرژانتینی کاتالانی‌ها در آن حضور داشته باشد، همیشه بازیکنانی هستند که در پایان بازی به سراغ او می‌روند تا پیراهن‌شان را با او عوض کنند.

کلمنت لنگلت بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لنگلت: مسی بهترین بازیکن جهان و دوست من است

این ستاره فوتبال جهان در این مورد گفت:« من برای پیراهن درخواست نمیدهم . معمولا از من پیراهنم را میخواهند اما یکبار از زیدان درخواست کردم .اگر بازیکن آرژانتینی ( در تیم رقیب باشد ) من پیراهنم را با او عوض می‌کنم اما در موارد دیگر اگر از من سوال کنند اینکار را انجام می‌دهم اما من عادت ندارم از کسی درخواست کنم.» مسی، ستاره بزرگ فوتبال دنیا و برنده پنج توپ طلا با اینکه همیشه با بازیکنانی روبرو بوده است که خواهان تعویض پیراهن‌شان با او هستند، ولی خودش به این معروف است که به سراغ کسی نمی‌رود و خواهان تعویض پیراهن با فوتبالیست دیگری نمی‌شود.

این ستاره بارسلونا اکنون در مصاحبه‌ای با TyC Sports فاش کرد که در نخستین سال‌های حضورش در بارسلونا، در یکی از بازی‌های ال‌کلاسیکو زمانی که در مقابل رئالی بازی می‌کرده که زین‌الدین زیدان هنوز بازیکنش بوده نتوانسته در مقابل وسوسه درخواست پیراهن قهرمان جام جهانی 98 مقاومت کند و از زیدان درخواست تعویض پیراهن کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала