Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کورتوا: من یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان هستم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تیبو کورتوا Spain Soccer Champions League Real - CSKA
تیبو کورتوا  Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیبو کورتوار، دروازه‌بان بلجیمی رئال مادرید به انتقادات بسیاری که از او می‌شود، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از اسکای اسپورت، تیبو کورتوا پس از درخشش در چلسی بود که پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد. او از اینکه نتوانسته انتظارات کهکشانی‌ها را براورده کند، مودر انتقادهای بسیاری قرار گرفته است.

تیبو کورتوا Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کورتوا رکورد کیلورناواس را شکست

این دروازه‌بان بلجیمی در این خصوص گفت: «من روزنامه نمی‌خوانم و تنها به سخنان زیدان و بازیکنان رئال مادرید گوش می دهم به کیفیت خودم هیچ شکی ندارم. من یکی از بهترین دروازه بانان دنیا هستم و به همین خاطر در بعضی مواقع انتقاداتی به من وارد می شود. باید آرام باشم و اعتماد به نفس خود را حفظ کنم.» کورتوا در ادامه صحبت‌های گفت: «در دیدار کلوپ بروژ دو گل عجیب دریافت کردم و به خاطر مشکلی که داشتم بین دو نیم تعویض شدم. پس از آن مورد انتقادهای زیادی قرار گرفتم اما این باعث نمی شود که آرامش خود را از دست دهم. من در بازی‌هایی نظیر سلتاویگو، اتلتیکو مادرید و سویا واکنش‌های خوبی از خودم نشان دادم و باید به همین شکل نیز به کارم ادامه دهم.» او در پایان صحبت‌هایش در مورد زین الدین زیدان نیز اظهار داشت: «او سرمربی تیم به من اعتماد دارد و من هم همینظور و همین کافی است.»

کورتوا در سال 2018 پس از درخشش در چلسی و تیم ملی بلژیک به رئال مادرید پیوست. او عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی را به دست آورد اما در رئال نتوانسته خود را دروازه‌بان قابل اعتماد و مطمئن نشان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала