Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه بار دیگر به رئال نیشخند زد

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه بازیکن خط دفاعی بارسلونا امروز در صحبت با یکی از رسانه‌ها، یاد نیشخند قدیمی‌اش به رئال را دوباره تازه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، جراردپیکه مدافع جنجالی بارسلونا امروز در صحبت با مارکا یاد مسخره کردن رئال در فصل 2014/15 را تازه کرد.

جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شماره تلفون پیکه + عکس

یکی از نکات برجسته فصل 2014/15 برای جرارد پیکه این بود که رونالدو را در مهمانی که کوین روولان در آن حضور داشت، اذیت کند.
رولان خواننده کلمبیایی، در شب تولد کریستیانو رونالدو حضور داشت در حالیکه پیش از آن، رئال مادرید با نتیجه 4 بر صفر به اتلتیکو مادرید باخته بود.
بازیکنان پس از چنین نتیجه ای از مهمانی انتقاد كردند و بعد از آنكه بارسلونا برنده سه گانه شد، پیكه خط معروف خود را "همه با کوین روولان آغاز شد" اعلام کرد.
پیکه در پاسخ به منشاء این شوخی كه توسط "ال پارتیدازو" در كدنا كوپ و رادیو MARCA انجام شد، گفت كه وی مدتی برای آن برنامه ریزی كرده بود.
وی گفت: "من این خط را از مارچ همان سال ذخیره کرده بودم. من انگیزه بیشتری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا داشتم تا بتوانم آن خط را بگویم تا اینکه در واقع در لیگ قهرمانان کسب کنم."
او همچنین فاش کرد که وی روز پیش از بازی پیامی به ایکر کاسیاس ارسال کرده بود و در آن نوشته بود، امیدوار است اتلتیکو مادرید در دربی 4-0 رئال را ببرد و دقیقاً همان اتفاق افتاد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала