Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی دینامو زاگرب: اولمو می تواند برای بارسلونا یا رئال مادرید بازی کند

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر فوتبال – "مذهب معاصر": ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم
فوتبال – مذهب معاصر: ما امروز بجای صلیب به توپ تعظیم میکنیم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نداد سرمربی دیناموزاگرب باورمند اشت که بازیکن او "اولمو" توان حضور در ترکیب رئال یا بارسا را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، نداد (اوزیجک، کرواسیا 20/08/1971) یک سال و نیم مسئولیت دینامو زاگرب را بر عهده داشت، وی در گفتگو با اسپورت در 'هفته فنی ورزش بارسا' در نیوکمپ در مورد بازیکن خود دانی اولمو صحبت کرد.
وی در مورد تکمال دنی اولمو از زمان حضورش روی نیمکت دینامو، می‌گوید: پیشینه دنی بسیار سالم بوده است. او از خانواده ای فروتن است، او واقعاً می‌خواهد یاد بگیرد و هر روز متوجه آن می‌شوید. این بسیار حیاتی است، با استعداد و خصوصیات تاکتیکی و فنی وی فقط باید عملکرد او را بدست آورید. ما از او بیشتر به عنوان ورودی استفاده کرده ایم، او می‌تواند آسیب بیشتری را در وسط بازی ما ایجاد کند. او یک بر یک قاطع است، او می‌تواند حریف را متعادل کند، چیزی که در بازی امروز به راحتی مشاهده نمی‌شود. او بازیکنی است که هر مربی در تیمش می‌خواهد.
او د مور بازی در اسپانیا اضافه کرد: اولمو قدم‌های خود را برداشته است. یک سال پیش فرانسیسکو مولینا با من تماس گرفت تا بگوید که او می‌خواست با U21 ها ارتباط بگیرد. در ابتدا برای او کار سختی بود، کم کم او به عنوان یک زیرانداز شروع کرد و بعدها اهمیت بیشتری پیدا کرد. او در سطح بسیار بالایی بازی کرد و به لطف کارش شایسته تماس با تیم اول است.
سرمربی دینامو در مورد اینکه آیا او حاضر است در باشگاه بزرگی مانند بارسا یا مادرید بازی کند، گفت:
سطح بازی او بسیار بالاتر از سطح دینامو زاگرب است و من مطمئن هستم که وی را در آینده نزدیک در یکی از تیم‌هایی که شما نام برده اید، خواهیم دید. او به راحتی از کیفیت بالایی برخوردار است و من مطمئن هستم که او آن را نشان خواهد داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала