Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هادسون اودوی در رادار رئال مادرید

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
هوادار رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید برای قرارداد احتمالی در بازار نقل و انتقالات آماده می کند و در این راستا کالوم هادسون اودوی وینگر چلسی را زیر نظر دارد.

به گزارش اسپوتنیک، طبق آخرین گزارش های اسپانیا، رئال مادرید در حال افزایش قیمت کالوم هادسون اودوی، وینگر جوان چلسی است.

این بازیکن در اوایل سال جاری میلادی قبل از توافق قرارداد 5 ساله جدید در استمفورد بریج، به شدت با انتقال به غول باشگاه آلمانی بایرن مونیخ لینک داده می شد، اما توافق جدید این ستاره 19 ساله، گمانه زنی های پیرامون او را متوقف نکرده و طبق گزارش نشریه اسپانیایی ال Desmarque وی در لیست 4 هدف جوان قرار دارد که توسط زین الدین زیدان سرمربی رئال و فلورنتینو پرز رصد می شوند و زیدان و پرز هم تلاش هودسون اودوی ستاره انگلستانی را تحسین می کنند.

رئال همچنین هدف منچستر یونایتد، ارلینگ هالند از ردبول سالزبورگ، مویز کین مهاجم اورتون، و سامو چیکوویز مهاجم ویارئال را زیر نظر گرفته است.

هادسون اودوی طبق نقل و انتقالات ترانسفرمارکیت31.5 میلیون پوند ارزش دارد، اگرچه تا سال 2024 با چلسی قراردادش معتبر است و بنابراین نیازی به فروش او دیده نمی شود.

هادسون فاش کرده که تنها یک مکالمه با فرانک لمپارد سرمربی تیمش کافی بود تا وی را متقاعد کند که قرارداد جدید با چلسی را امضا نماید و اصرار دارد که او از تصمیم خود برای رد کردن بایرن مونیخ خوشحال است.

این بازیکن می گوید: "من دقیقا نمی توانم آنچه را که او گفت بگویم اما او فقط گفت که به من اعتقاد دارد. او از من می خواهد كه سخت كار كنم و اگر به خودم اعتقاد داشته باشم، پس او به من اعتقاد دارد و اوضاع برای من در این باشگاه خوب پیش می رود.

هادسون اضافه کرد: "او از من می خواهد كه برای او بازی كنم. وی نشانه هایی دلگرم كننده برای من بوده كه می خواهید از یك مدیر بشنوید، او به شما ایمان دارد که شما می توانید بازیكن خوبی باشید و به مطالب زیادی برسید.

ستاره 19 ساله افزود: "من هیجان زده بودم. اوقات هیجان انگیز بود که یک مدیر جدید وارد می شد و شما نیز می دانید که با او حداقل در برخی از پسران جوانان نیز بازی خواهد کرد. بنابراین خوب است بدانید که شما از قبل قصد بازی با برخی از بازیکنان را دارید. من از همان ابتدا گفتم كه تصمیم درستی برای ماندن در چلسی گرفتم. من در تمام عمرم آنجا بوده ام. من از روز اول این باشگاه را دوست داشتم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала