Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی افغانستان-ویست اندیز؛ آخرین فرصت ببرهای آبی برابر ویست اندیز

© Photo / ACBتیم ملی کریکت افغانستان
تیم ملی کریکت افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی کریکت افغانستان امروز در دومین بازی 20 آوره به مصاف ویست اندیز می رود.

به گزارش اسپوتنیک، پس از سه شکست پی هم در بازی های یک روزه بین المللی، افغانستان سپس به بازی های 20 آوره رسید و در حالیکه اول اتفاقات بسیار به نفع این تیم بئد اما نتیجه برعکس شد. اول از همه، فُرم تیم بود که بازیکنان افغانستتان بیشتر از همه به آن فکر می کردند. در مرحله دوم، کاپیتان رشیدخان یک تاس مهم را به دست آورد و تصمیم درستی برای توپ اندازی گرفت که ویست اندیز طی آن 165 دوش را هدف تعیین نمود.

در این بازی فابیان آلن به دلیل آنچه که به نظر می رسد مانند یک مصدومیت زانو باشد از زمین بازی خارج شد و ویست اندیز یک توپ انداز را از دست داد در حالیکه مقدار زیادی شبنم نیز مناسب بود اما کار را برای ویست اندیز دشوار می کرد.

با وجود همه اینها، نتیجه به نفع افغانستان پیش نرفت و بازیکنان حریف با توپ خیس در بخش توپ اندازی از انواع توپ های کندتر استفاده خوب کردند و با مهارت بالایی شان نتیجه خوبی گرفتند.

با داشتن کیه ران پویارد، ویست اندیز برای پیروزی های دیگر مصمم تر به نظر می رسد، با وجود آنکه آنها آلن و شلدون كوترل را تنها در دو آور از دست دادند اما آنها 20 آور را خوب مدیریت کردند و حالا می خواهند پیروزی در سری دیگری را به دست بیاورند.

 

فُرم دو تیم:

افغانستان: در پنج بازی اخیر خود 2 پیروزی و 3 شکست داشته است.

ویست اندیز: در 5 بازی اخیر خود در سری 20 آوره، 4 شکست و یک پیروزی کسب کرده است.

 

در کانون توجه:

شاید راشدخان سال خیلی خوبی در بازی های یک روزه بین المللی نداشته باشد و 15 ویکت را در 50.60 آور گرفته است، اما او هنوز هم در کوتاه ترین قالب راحت نیست. بعد از 15 بازی اول بازی در سری اول، وی برگشت و 19 بازی از سه بازی بعدی خود را پشت سر کرد و در حالی که شیمرون هتمیر را عبور کرد. با این وجود بازیکنان افغانستان از راشدخان، انتظار کسب ویکت بیشتر را دارند.

 

اخبار تیم:

در انتخاب افغانستان برای اولین مسابقه اشتباه زیادی رخ نداد. آنچه تیم ما نیاز دارد نمایش بهتر است. اگرچه موردی برای جایگزینی حضرت الله زازی با جاوید احمدی وجود دارد، اگر XI اول بدون تغییر روبرو شود، جای تعجب نخواهد بود.

ترکیب احتمالی اول افغانستان:

حضرت الله زازی، رحمان الله گورباز (ویکت کیپر)، ابراهیم زدران، اصغر افغان، نجیب الله زدران، محمد نبی، گلبدین نایب، راشدخان (کاپیتان)، فرید مالک، نوین الحق، مجیب الرحمن.

در صورتی که آلن نتواند به موقع برای بازی دوم بیست آوره بهبود یابد، وست ایندیز می تواند او را با یک چرخش دیگر با خاری پیره جایگزین کند.

ترکیب احتمالی ویست اندیز:

براندون کینگ، اوین لوئیس، شیمرون هتیمر، دنیش رامدین(ویکت کیپر)، کیرون پویارد (کاپیتان)، شرفان روترفورد، جیسون هولدر، فابیان آلن/خاری پیر، کسریک ویلیامز، هایدن والش جونیور و شلدون کوترل

 

زمین و شرایط

قرار است هر سه بازی بیست آورده در همان زمین خاکی قبلی برگزار شود. با توجه به پیش بینی شبنم در اواخر عصر، احتمالا تیم حریف انتخاب توپ اندازی خواهد کرد در حالیکه درجه حرارت شهر لکنهو نیز نزدیک به 22 درجه سانتیگراد در حال افزایش خواهد بود.

 

آمار بازی ها

پیروزی روز پنجشنبه اولین پیروزی ویست اندیز در 7 دور سری مسابقات بیست آوره بود.

در طول اولین بازی بیست آوره، والش نهمین بازیکنی شد که نماینده دو تیم در مسابقات بیست آوره بود. (او در اوایل سال جاری هشت بازی بیست آوره برای ایالات متحده بازی کرد.

از زمان ثبت  دوش162 بدون پیروزی مقابل ایرلند، زازی موفق شده است در 6 بازی بعدی خود 146 دوش طی 120.66 داشته است.

این در حالیست که تیم ملی کریکت افغانستان و ویست اندیز امروز ساعت 17:00 به وقت کابل در دومین بازی بیست آوره بین المللی برابر هم صف آرایی می کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала