خاطرات مسافران طولانی‌ترین پرواز تاریخ + تصاویر

عضو شوید
مسافران هواپیمای هواپیمایی Qantas Airlines که طولانی ترین پرواز بدون توقف در طول تاریخ را انجام داد، مشاهدات خود را از پرواز به اشتراک گذاشتند.

به گزارش اسپوتنیک، یک فروند هواپیمای مسافربری بویینگ مدل 787 روز جمعه پس از یک پرواز 19 ساعت و 19 دقیقه بدون توقف و پس از طی مسافت نزدیک به 20 هزار کیلومتر از لندن در فرودگاه سیدنی فرود آمد .

مسافران این پرواز پس از فرود آمدن گفته اند، نخستین چیزی که آنها را متعجب کرد این بود که با وجود پرواز در صبح زود به جای صبحانه به آنها غذای شب (ساندویچ استیک، سوپ و شراب) دادند چون پرواز به وقت سیدنی استرالیا برنامه ریزی شده بود. همچنین چراغ های سالن هواپیما  را خاموش کردند تا مسافران احساس شب را تجربه کرده و خود را با وقت استرالیا تطبیق دهند.

طی این پرواز شرکت هواپیمایی Qantas Airlines بر امواج  مغز خلبان، میزان ملاتونین و هوشیاری او نظارت کامل داشته است. همچنین کلاس‌های تمرینی ویژه‌ای برای حفظ گردش خون مسافران طی این پرواز تاریخی تشکیل ‌شده است.

 برای اطمینان از عبور راحت هواپیما و طی این مسافت، تدابیری مانند پرواز با حداکثر سوخت، محدودیت بار چمدان و بدون قسمت حمل بار انجام‌ شده است. رکورد پیشین طولانی ترین پرواز جهان نیز با پرواز 17 ساعته بین لندن تا سواحل غربی استرالیا در اختیار شرکت کانتاس بوده است.

شرکت هواپیمایی کانتاس که مجری طولانی ترین پرواز جهان بوده است، هدف خود را از گسترش چنین پروازهایی، انجام پروازهای تجاری و بدون توقف از شهرهای استرالیا مانند سیدنی و ملبورن به مقصد نیویورک و لندن اعلام کرده است. در آینده نیز قرار است دو پرواز آزمایشی دیگر یکی از شهر لندن به مقصد سیدنی در ماه نوامبر و دیگری از نیویورک به سیدنی در ماه دسامبر انجام شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала