Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی تیم ملی: احتمال تغییر ترکیب تیم در بازی برابر قطر وجود دارد+ویدیو

© Sputnik / Firouz Mashoofانوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
انوش دستگیر از شرایط فعلی تیم ملی فوتبال کشور احساس رضایت کرد و مدعی شد که تیم ملی نسبت به بازی رفت برابر قطر، شرایط بهتری دارد.

به گزارش اسپوتنیک، امروز(شنبه) نخستین تمرین تیم ملی پس از یک روز استراحت زیر نظر انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور برگزار شد تا بازیکنان به بازی برابر قطر آمده شوند و ریکاوری کنند.

انوش دستگیر پس از پایان تمرین از شرایط فعلی تیم ملی ابراز رضایت کرد و احتمال تغییر در ترکیب تیم ملی برابر قطر را رد نکرد.

دستگیر به اسپوتنیک گفت:« امروز بازیکنان تیم را در دو گروپ تقسیم کردیم. بازیکنانی که در بازی برابر هند حضور داشتند در یک گروپ و بازیکنانی که در بازی با هند حضور نداشتند در گروپ دیگر و تمرینات سبک و سنگین انجام دادند.»
دستگیر در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی در تیم ملی فعلی و تیمی که در بازی رفت با نتیجه 6-0 برابر قطر شکست خورد، به وجود آمده چنین گفت:« در بازی قبلی تیم به یکباره با قهرمان آسیا بازی کرد و برخی از بازیکنان برای نخستین بار در مرحله راهیابی به جام جهانی بازی کردند. آب و هوا متفاوت و گرم بود و در ضمن تجربه لازم برای آن بازی وجود نداشت اما در بازی پیشرو شرایط ما بهتر است. ما در خانه بازی می کنیم و بازیکنان هماهنگی لازم را پیدا کرده اند و تیم نسبت به گذشته بسته شده است.»
دستگیر در ادامه از کمپ تمرینی تیم ملی در تاجکستان ابراز رضایت کرد و در مورد تغییرات در ترکیب چنین گفت:« ما برای نخستین بار در دوران مربی گری من در تیم ملی افغانستان به مدت شش روز تمرین کردیم و این خیلی برای تیم خوب بوده است. همه نکات ضعف و قوت را در بازی برابر هند در نظر گرفته ایم و در بازی برابر قطر برای پوشش آنها کار خواهیم کرد. احتمال تغییر ترکیب در بازی پیشرو به دلیل مصدومیت و کارت زرد بازکنان وجود دارد.»

تیم ملی قرار است به روز سه شنبه اولین بازی برگشت خود را در چارچوب بازی های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023، برابر قطر برگزار نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала