Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آلونسو از ماجرای انتقالش به بایرن مونیخ پرده برداشت

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ژاوی آلونسو
ژاوی آلونسو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژابی آلونسو ستاره پیشین بایرن مونیخ مصاحبه جالبی درباره دلایل انتقالش به باواریایی‌ها انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «دیلی میل»، ژابی آلونسو که یکی از بهترین و خوش‌نام‌ترین هافبک‌های قرن 21 شمرده می‌شود. او فوتبالش را از آکادمی رئال سوسیداد شروع کرد، پس از رقم‌زدن کارنامه‌ای باشکوه که همه عناوین قهرمانی باشگاهی و ملی را شامل می‌شود، کفش‌هایش را آویخت و همان طور که انتظار هم می‌رفت، خیلی زود وارد عرصه مربی گری شد.

آلونسو مربی تیم جوانان رئال سوسیداد شد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
آلونسو مربی تیم جوانان رئال سوسیداد شد

آلونسو در سال 2014 از رئال مادرید راهی بایرن مونیخ شد. او سه سال را در این تیم آلمانی پشت سر گذاشت و پس از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این هافبک اسپانیایی موفق شد 9 گل در دوره حضورش در بایرن به ثمر برساند. او همچنین 3 بوندسلیگا و یک جام حذفی با بایرن کسب کرد. آلونسو حالا سرمربی تیم دوم سوسیداد است. این ستاره اسپانیایی مصاحبه جالبی درباره دلایل انتقالش به بایرن مونیخ انجام داده است. او در این باره گفت: «یکی از دلایلی که راهی بایرن مونیخ شدم، این بود که رمز و راز گواردیولا را بدانم. او انگیزه و اشتیاق زیادی در کار دارد. فوتبال در یک فصل طولانی است اما گواردیولا هیچ وقت خسته نمی شد. او همواره هوشیار و آماده بود. این نگرش پپ شاید به مسافتی که ساق پای بازیکنان طی می‌کنند، آنگاه که دویدن اهمیت دارد، چند متری اضافه کند.»

آلنسو که پیشنه بازی در لیورپول را نیز داشته در بازی این تیم برابر منسچترسیتی گفت:« از بازی مقابل تیم‌های او لذتی نبردم چون به شدت پرفشار و جنگنده هستند و تقریبا شما را می‌شکنند. آن ها فشار زیادی روی حریف وارد کردند و در نهایت یک پیروزی بسیار مهم به دست آوردند.»

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала