Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی یوونتوس برای خرید ستاره دیگر رئال مادرید

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کریم بنزما
کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فوتبال یوونتوس احتمالا برای خرید ستاره دیگر رئال مادرید دست به کار شود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «دن بالن»، کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید این فصل عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و در پانزده بازی که در رقابت‌های گوناگو برای کهکشانی‌ها به میدان رفته، یازده گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. در همین حال، باشگاه یوونتوس احتمالا در یک حرکت غیر مترقبه دنبال جذب این ستاره فرانسوی برود. این باشگاه ایتالیایی پیش از این موفق به جذب کریستیانو رونالدو شده است. ستاره پرتگالی در سال 2018 از رئال مادرید به جمع راه‌راه پوشان تورین اضافه شد.

کریم بنزما - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بنزما هرگز به تیم ملی فرانسه دعوت نخواهد شد

بنزما فوتبال حرفه‌ای خود را از باشگاه المپیک لیون آغاز کرد و در سال 2004 میلادی وارد ترکیب تیم بزرگسالان این باشگاه شد و پس از 5 سال بازی برای این تیم، در فصل 2009 - 2010 به باشگاه رئال مادرید پیوست. مبلغ انتقال قرارداد او از لیون به رئال ۳۵ میلیون یورو اعلام شد که با توجه به نحوه بازی او و عملکرد مثبتش این قرارداد به تا سقف 41 میلیون یورو نیز افزایش می‌یافت. قرارداد او در سالی وارد باشگاه رئال مادرید شد که ستارگانی همچون کریستیانو رونالدو و کاکا نیز در آن سال با این باشگاه مادریدی قرارداد بستند. او بهترین گلزن فرانسوی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا با 55 گل است.

 بنزما که تا پایان ماه جون 2021 با رئال مادرید قرارداد دارد، تاکنون در 480 بازی از رقابت‌های مختلف  233 گل برای سفیدپوشان مادریدی به ثمر رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала