Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا به‌‌زودی با مسی قرارداد امضا می‌کند

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک ابیدال، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد که این باشگاه در حال برنامه‌ریزی برای امضای قرارداد جدید با لیونل مسی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «مارکا»، اریک ابیدال، مدیر ورزشی بارسلونا تایید کرد پروژه مذاکره با لیونل مسی و آنسو فاتی برای امضای قراردادی جدید در حال انجام است.

Футболист Лионель Месси и его невеста Антонелла Рокуццо на гражданской церемонии бракосочетания в Аргентине - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی عجله‌ای برای تمدید قرارداد با بارسلونا ندارد

مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا در صحبت با روزنامه مارکا گفت: «ما هم اکنون سرگرم مذاکره با مسی و فاتی درمورد تمدید قراردادشان هستیم. او در این مورد افزود: «البته تصمیم‌گیری در این زمینه در نهایت به خود بازیکنان بستگی دارد. هرچند باشگاه امیدواراست هر چه سریع‌تر با امضای قرارداد این دو‌ کار را به انجام برساند.» این اظهارات در حالی عنوان شد که قرارداد کنونی مسی تا سال 2021 است. آبی‌اناری‌ها با امضای قراردادی جدید با ابرستاره همیشگی خود امیدوار است در سال‌های آینده نیز از همکاری با این بازیکن تمام‌نشدنی بهره بگیرد. فاتی نیز در تابستان قراردادی تا سال 2022 امضا کرد. هم اکنون طرح باشگاه کاتالانی‌ در مورد او این است که 2 سال دیگر به زمان قراردادش اضافه شود و تبصره‌ 100 میلیون یورویی برای فروش احتمالی وی در تفاهم‌نامه کاری‌اش گنجانده شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала