Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جایگزین کاوانی از لیورپول میاید

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر کاوانی
کاوانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌جرمن به دنبال یک گزینه مطمئن برای جانشینی ادینسون کاوانی است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «میرر»، به دنبال شایعاتی مبنی بر جدایی ادینسون کاوانی و حضور او در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا، مسوولان باشگاه پاری‌سن‌جرمن به دنبال یک گزینه مطمئن هستند. آدام لالا هافبک انگلیسی تیم فوتبال لیورپول  که مورد توجه این باشگاه پاریسی است، ممکن است برای ادامه فوتبالش راهی فرانسه شود. ستاره سرخ‌پوشان که طی 12 ماه گذشته با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است، تابستان آینده قراردادش به پایان می‌رسد و آزادانه قادر به مذاکره درباره معامله سنگین با باشگاه فرانسوی خواهد بود.

ادینسون کاوانی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
امباپه و کاوانی دوباره به فهرست PSG برگشتند

قرارداد کنونی آدام لالانا 31 ساله با لیورپول در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و او می‌تواند در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی با باشگاه‌هایی غیرانگلیسی مذاکره و پیش‌قرارداد امضا کند. هافبک تیم ملی فوتبل انگلیس که در سال 2014 از ساوتهمپتون به سرخپوشان مرسی‌ساید پیوست، تاکنون در 164 بازی از رقابت‌های مختلف برای این تیم به میدان رفته و 22 گل هم به ثمر رسانده است. لالانا که این فصل تنها در 8 بازی برای لیورپول به میدان رفته و یک‌ گل‌زده و یک پاس‌گل هم به نامش به ثبت رسیده است، قیمتش در بازار نقل‌وانتقالات 15 میلیون یورو تخمین زده شده است.

بر اساس این گزارش، باشگاه لیورپول هم قصد دارد رایان فریزر، بال اسکاتلندی تیم فوتبال بورنموث را که در پایان فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد، جانشین لالانا کند. در حال حاضر لالانا برای هر فصل 7 میلیون پوند از لیورپول دریافت می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала