Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو در آستانه 100 گله شدن در تاریخ اروپا

© AP Photo / Manu Fernandezچرا کریستیانو رونالدو تتویی روی بدنش ندارد؟
چرا کریستیانو رونالدو تتویی روی بدنش ندارد؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالدو امشب می‌تواند به نخستین بازیکن 100 گله تاریخ اروپا مبدل شود.

به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌های مقدماتی یورو 2020، تیم‌های ملی فوتبال پرتگال و لوکزامبورگ به مصاف هم می‌روند و کریستیانو رونالدو درصدد است تا با گلزنی در این مسابقه، 100 گله شود. این ستاره پرتگالی در پیروزی 6 - 0 پرتگال مقابل لیتوانی هت تریک کرد و تا به حال 98 گل برای پرتگال به ثمر رسانده و هنوز 11 گل تا رکورد افسانه‌ای علی دایی بهترین گلزن ملی ادوار فاصله دارد.

Soccer Football - World Cup - Group B - Portugal vs Morocco - Luzhniki Stadium, Moscow, Russia - June 20, 2018 Portugal's Cristiano Ronaldo celebrates scoring their first goal - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو می تواند درخشش گذشته را تکرار کند

رونالدو در مسابقات یورو 2020 در هر بازی گلزنی کرده است و پس از کسب توپ‌های طلا و رسیدن به رکورد هفتصد گل در طول دوران بازیگری اش، قصد دارد آخرین رکورد را در فوتبال که آقای گلی جهان است را به دست بیاورد. این رکورد در حال حاضر با 109 گل متعلق به علی دایی مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران است و رونالدو می‌تواند با گلزنی‌ها در دیدار‌های آینده می‌تواند به رکورد او برسد و آن را ارتقا دهد. او که با 127 گل در حال حاضر بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا و بالاتر از لئو مسی بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است در تمامی رقابت‌های رسمی بیش از 700 گل به ثمر رسانده و حالا امیدوار است بازهم جایزه توپ طلا را بدست آورد.

رونالدو 34 ساله این فرصت را دارد تا به دومین بازیکن تاریخ تبدیل شود که به 100 گل ملی می‌رسد. علی دایی در اواخر سال 2004 خود را از مرز 100 گل ملی عبور داد و سرانجام با ثبت 109 گل ملی، یک رکورد جاودانه خلق کرد. جالب اینکه دایی هم در 34 سالگی صدمین گل ملی‌اش را جشن گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала