Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صعود تیم‌های آلمان، هالند، کرواسی و اتریش به یورو2020

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر UEFA Euro 2020
UEFA Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شب گذشته تعداد صعود کننده‌گان یورو به 17 تیم رسید و تیم‌های آلمان، هالند، کرواسی و اتریش به این جمع اضافه شدند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته هفته نهم مرحله مقدماتی یورو 2020، در کشورهای مختلف جهان برگزار شد و تیم‌های بزرگ اروپا به رقابت‌های یورو 2020 صعود شان را قطعی کردند.

تیم ملی فوتبال بلجیم  Russia World Cup Belgium Training - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
پیروزی پرگول بلجیم برابر روسیه در شب درخشش برادران هازارد

در یکی از دیدارهای مهیج هالند با دشواری در دابلین برابر ایرلند به تساوی بدون گول دست یافت و دست پر به آمستردام برگشت. ایرلند در نیمه نخست این شانس را داشت که پیروز شود اما پنالتی این تیم از دست رفت و بازی 0-0 به پایان رسید.
آلمان هم با پیروزی پرگول برابر بلاروس صعودش را به یورو قطعی کرد و این تیم را با نتیجه 0-4 شکست داد. گول‌های آلمان را در این دیدار توماس گینتر در دقیقه 42، گورتسکا دقیقه 49 و تونی کروس دو بار در دقایق 55 و 88 به ثمر رساندند.
کرواسی با گول‌های ولاسیچ ، پتکوویچ و پریشیچ به پیروزی 3-1 مقابل اسلواکی رسید و در گروه E   صدر نشین شد وبه جام ملت‌های اروپا صعود کرد.
اتریش نیز با نمایش درخشان به دشواری برابر مقدونیه با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید و به عنوان تیم دوم گروه G به یورو صعود کرد.
با صعود این تیم‌ها تعداد تیم‌های صعود کرده به 17 تیم رسید و تیم‌های هالند، آلمان، کرواسی،انگلستان، بلجیم، ایتالیا، فنلند، اسپانیا، ترکیه، روسیه، اوکراین، بلژیک، چک، سویدن، پولند، اتریش و فرانسه به رقابت رسیدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала