Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه طولانی بازگشت خامس به تیم رئال مادرید

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر خامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خامس رودریگز ستاره کلمبیایی بهترین فصل خود را در رئال مادرید سپری نمی کند.

به گزارس اسپوتنیک، خامس در آغاز فصل مورد تایید زیدان قرار گرفت اما در نهایت از ترکیب دور شد و زمان بازی اش با تعدادی از مشکلات تناسب اندام و عدم هماهنگی کاهش یافت.

Former France's soccer player Zinedine Zidane waves to spectators prior to the international friendly soccer match between France and Brazil at the Stade de France, north of Paris, France, Thursday, March 26, 2015.  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
زیدان: هیچ حرف اضافی در مورد امباپه نزدم، بیل و خامس وقتی تمرین نکنند در ترکیب هم جایی ندارند

این ستاره بازی ساز به دلیل مصدومیت در بازی ملی، مجدداً با مصدومیت به لوس بلانکوس باز می گردد و این باعث می شود که برگشتش در این تیم سخت تر شود.

بعد از دو هفته خارج از عمل، انتظار می رفت خامس به بازی برای کلمبیا مقابل پرو برگردد، در حالیکه در تمرین با مصدومیت زانو روبرو شد.

او چند هفته آینده را به تنهایی تمرین می کند در حالی که هافبک های هم تیمی او در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

طی چند هفته آینده، خامس بازی های لالیگا را با رئال سوسیداد، آلاوز و شاید اسپانیول و همچنین لیگ قهرمانان اروپا با پاری سن ژرمن از دست خواهد داد.

خامس در حال حاضر جایش را به لوکا مودریچ، تونی کروس و والورده داده و حالا به نظر می رسد که او حتی بیشتر از این عقب می افتد.

در حقیقت، رئال مادرید بهترین فُرم خود را در این فصل بدون خامس در زمین نشان داده و در چهار بازی اخیر خود بدون او سه پیروزی کسب کرده و 15 گل به حریفان زده است.

وظیفه ستاره کلمبیایی این است که دوباره آمادگی جسمانی خود را پیدا کرده و خود را در برنامه های زیدان برای باقی مانده فصل جا دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала