تیراندازی در یکی از فروشگاه های امریکا سه کشته برجای گذاشت+عکس

© AP Photo / John Minchilloپولیس امریکا
پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه نفر بر اثر تیراندازی یک شخص ناشناس در یکی از سوپر مارکت های امریکا کشته شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دانکن بانر، در شهر دانکن (اوکلاهما) امریکا یک شخص ناشناس در سوپر مارکت والمارت به مردم فیر کرد که در جریان این تیراندازی پراگنده حداقل 3 نفر کشته شدند.

​گفته می شود که در بین کشته شدگان- یکی از آنها خودی شخص قاتل می باشد. تعداد مجروحان این حادثه هنوز مشخص نشده است. پولیس و نیروهای نجاتدهنده به سرعت به محل وقوع حادثه در شاهراه 81 دانکن در شهر اوکلاهما رفتند.

این حادثه صبح رخ داد. دانشگاه و مکتب ها در شهر بسته شده است. کودکان و شاگردان مکتب حق خارج شدن از مؤسسات آموزشی را ندارند.

قابل ذکر است که در امریکا، تیراندازی‌های پراگنده به سمت جمعیت که تلفات بر جای می‌گذارد، «تیراندازی جمعی» (Mass  shooting)  گفته می‌شود. امریکا در سطر اول جهان در بیشترین آمار تیراندازی‌های جمعی قرار دارد.

پیش از این نیز پولیس کالیفرنیا خبر داد که شب یکشنبه بر اثر تیراندازی در یک مهمانی در شهر «فرسنو»، دستکم چهار مرد کشته شدند.

این نخستین بار نیست که تیراندازی کورانه در فروشگاه والمارت صورت می گیرد. روز سوم آگوست نیز یک فرد مسلح اقدام به تیراندازی کورانه در فروشگاه والمارت الپاسو در ایالت تگزاس کرد که طی آن 22 نفر کشته و 24 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

تیراندازی در یکی از شراب‌خانه‌های امریکا کشته و زخمی برجای گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
تیراندازی در یکی از شراب‌خانه‌های امریکا کشته و زخمی برجای گذاشت

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала