رهبر کوریای شمالی از اهمیت آمادگی برای جنگ سخن گفت

© REUTERS / KCNAرهبر کره شمالی طرفدار چه تیمی است؟
رهبر کره شمالی طرفدار چه تیمی است؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رهبر کوریای شمالی در رزمایش نیرو های هوایی آن کشور در خصوص اهمیت آماده سازی ارتش برای جنگ صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از کانال مرکزی تلگراف کوریای شمالی، کیم جونگ اون، رهبر این کشور روز دوشنبه در تمرینات نیروی های هوایی و دافع هوا شرکت کرد. اون ضمن سخنرانی در برابر نظامیان شرکت کننده در تمرینات، بر لزوم افزایش آمادگی این کشور برای جنگ تأکید کرد.

این در حالی است که امریکا و کوریای جنوبی تمرین های نظامی خود را لغو کرده اند تا امکان دیپلماسی هسته ای فراهم شود, کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی با بازدید از رزمایش چتربازان زبده ارتش قول داد "یک ارتش شکست ناپذیر" ایجاد کند.

 

کوریای شمالی: صبر ما در حال به سر رسیدن است - اسپوتنیک افغانستان
کوریای شمالی: صبر ما در حال به سر رسیدن است

کیم جونگ اون با ابراز رضایت در توصیف نظامیان شرکت کننده در رزمایش گفت: - "آنها همیشه باید برای جنگیدن با دشمنانی که از سر تا پا مسلح شده اند، آماده باشند. علاوه بر این، پیروزی را فن آوری برتر به ارمغان نمی آورد بلکه یک «ایده عالی» است که پیروز می آورد".

خبرگزاری مرکزی کوریای شمالی،  روز دوشنبه این خبر را چند ساعت پس از آن اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در توئیتی از رهبر کوریای شمالی خواست به سرعت اقدام کند و نوشت به زودی کیم جونگ اون را می بیند.

کوریای شمالی در سه روز گذشته از برگزاری دو تمرین نظامی خبر داده است. بر اساس گزارشی که روز شنبه منتشر شد، رهبر کوریای شمالی در مراسم برگزاری پروازهای نمایشی هواپیماها حضور یافت. وی در این مراسم از خلبانان هواپیماهای جنگی خواست در برابر دشمنان "تا دندان مسلح" آماده باشند.

این خبرگزاری تصاویری را منتشر کرد که رهبر کوریای شمالی را در کنار نیروهای ارتش که با استفاده از چترهای سفید رنگ فرود آمده بودند نشان می داد.

کوریای شمالی در ماههای اخیر آزمایش های موشکی و تمرینات نظامی خود را افزایش داده است و از این اقدامات به عنوان یک تاکتیک اعمال فشار بر مذاکرات استفاده می کند

کیم در هنگام برگزاری رزمایش، شرکت‌کنندگان را تشویق  و از اینکه آن‌ها اشتیاق و مهارت‌های هوایی قوی از خود نشان داده‌اند، ابراز رضایت کرد. پس از برگزاری مانور، رهبر کوریای شمالی به پرسنل تبریک گفت و با شرکت‌کنندگان عکس یادگاری گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала