Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فیصل شایسته: این‌بار با بازی متفاوت برابر قطر به میدان می‌رویم

© Photo: Firooz Mashoofفیصل شایسته
فیصل شایسته - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فیصل شایسته بازیکن تیم ملی کشور به این باور است که افغانستان این بار نتیجه بهتری در بازی برابر قطر کسب خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، فیصل شایسته بازیکن تیم ملی فوتبال کشور در نشست خبری پیش از بازی که با حضور انوش دستگیر برگزار شده بود، در مورد شرایط بازیکنان تیم ملی و رویارویی برابر قطر صحبت کرد.

انوش دستگیر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دستگیر: دفاعی بازی نمی‌کنیم؛ ما سبک خاص خود ما را داریم

این بازیکن تیم ملی در پاسخ به پرسش خبرنگار اسپوتنیک که بازی فردا برابر قهرمان آسیا چگونه خواهد بود و آیا افغانستان باز هم شش گل خواهد خورد، گفت:«این گونه نیست. بازی در هر مسابقه متفاوت است. در حال حاضر بازیکنان در شرایط بهتری قرار دارند. تلاش همه‌ای ما این است که بتوانیم نتیجه خوبی از این دیدار کسب کنیم.» شایسته در ادامه صحبت‌هایش در این خصوص گفت: «بازی برابر قهرمان آسیا البته که دشوار است. قطر تیم قوی است و تلاش ما این است که نسبت به بازی گذشته نتیجه خوبی کسب کنیم. بازیکنان ما با باور کامل برابر قطر خواهد رفت. جلسات تمرینی بیشتری نسبت به بازی های قبلی داشتیم. این مورد هم می‌تواند در گفتن یک نیتجه خوب تاثیرگزار باشد.»

او در پایان به پرسشی که تیم در بازی قبلی برابر هند با چه مشکلاتی مواجه بود، گفت: «بازی برابر هند هم دشوار بود. ما از دیدار برابر هند راضی هستیم. تلاش ما این است که همین روند را در بازی فردا به پیش ببریم.»

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала