Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان تیم ملی: متفاوت‌تر از بازی قبل بازی خواهیم کرد+ویدیو

© Photo by: Firuoz Mashoufبازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان
بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال کشور آخرین جلسه تمرینی را برای بازی با قطر برگزار کرد و بازیکنان تیم ملی برای این بازی آماده‌گی کامل دارند.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال کشور برای نخستین بار شش روز تمرین کرد و در مجموع جهت آمادگی برای بازی برابر هند و قطر حدود 11 جلسه تمرینی انجام داد.

شام امروز آخرین جلسه تمرینی تیم ملی برگزار شد و بازیکنان تیم ملی در گفتگو با خبرنگار بخش ورزش اسپوتنیک، آمادگی کامل شان را برای رویا رویی با قهرمان آسیا ابراز کردند.

نورالله امیری یکی از بازیکنان تیم ملی در مورد تمرینات و آمادگی تیم برای بازی با قطر گفت:« تمرینات خوب و نتیجه بخش داشتیم، تیم ملی با روحیه بالا و متحد برابر قطر قرار خواهد گرفت. در بازی فردا تلاش خواهیم کرد تا گول نخوریم و به قطر گول بزنیم.»
فرید سادات دیگر بازیکن تیم ملی در مورد تیم قطر و بازی فردا گفت:« قطر، تیم خیلی خوبی است و قهرمان آسیا است. در بازی فردا میزبان هستیم و با آمادگی کامل به میدان خواهیم رفت تا متفاوت تر از بازی قبل ظاهر شویم و نتیجه بگیریم.»

قیس وهاب یکی از دروازه بانان تیم ملی با تمجید از انوش دستگیر مدعی شد که تیم شرایط خوبی دارد.

وهاب گفت:« از زمانی که من در تیم حضور دارم، شرایط تیم خیلی بهتر شده و انوش دستگیر کارش را خوب بلد است. نکات ضعیف برابر هند را پوشش داده ایم و امیدوارم فردا نتیجه بهتر بگیریم.»
ذوالفقار نظری زننده تک گول افغانستان برابر هند در مورد بازی با قطر نیز صحبت کرد و از آمادگی تیم ملی برای بازی فردا خبر داد، نظری گفت:« تمرینات ما عالی و روحیه بخش بود. در بازی فردا به دنبال نتیجه بهتر از بازی رفت هستیم.»

این در حالیست که تیم ملی فردا شب ساعت 06:30 در ورزشگاه مرکزی دوشنبه به مصاف قهرمان آسیا(قطر) خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала