Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افغانستان0 – قطر1؛ قهرمان آسیا مُرد تا بُرد

© Photo by: Feroz Mashoufتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم ملی فوتبال افغانستان برابر قطر قهرمان آسیا با نتیجه خفیف شکست خورد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال افغانستان در نخستین بازی دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر، میزبان تیم ملی قطر بود و در پایان 90 دقیقه با نتیجه 0-1 شکست خورد.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
توقف قهرمان آسيا مقابل افغانستان در نيمه اول

در این دیدار افغانستان فرصت پیروزی در نیمه نخست بازی را داشت و می توانست با پیروزی به رختکن برود، اما این فرصت از سوی عمران حیدری از دست رفت.

شاگردان انوش دستگیر در نیمه نخست نمایش درخشانی ارائه دادند و چندین بار تا آستانه بازکردن دروازه این تیم پیش رفتند اما نتوانستند دروازه این تیم را بازکنند.

در دقیقه 29 بازی توپ در درون محوطه جریمه به دست بازیکنان قطر برخورد کرد و داور بازی پنالتی اعلام کرد.

عمران حیدری پشت توپ ایستاد و ضربه پنالتی را زد که دروازه بان قطر آن را دفع کرد و فرصت باز کردن دروازه قطر را از دست رفت و نیمه نخست این دیدار با نتیجه تساوی بدون گول به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم قطربه دنبال تغییر نتیجه بود و به افغانستان فشار آورد تا این در دقیقه 75 بازی، این تیم نیز صاحب پنالتی شد. اکرم عفیف پشت ضربه پنالتی ایستاد و موفق شد در دقیقه 76 دروازه اویس عزیزی را باز کند.

در ادامه با آن افغانستان برای جبران نتیجه تلاش کرد اما توپی از خط دروازه هر دو تیم عبور نکرد و بازی با نتیجه 0-1 به سود قهرمان آسیا به پایان رسید.

در پایان این دیدار قطر با 13 امتیاز همچنان صدر نشین گروه E باقی ماند، عمان با 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و افغانستان موقتاً در رده سوم قرار گرفت. هند با 3 تساوی و 1 شکست به رده چهارم صعود کرد و بنگله دیش در قعر جدول قرار گرفت.

این در حالیست که در بازی رفت تیم ملی قطر موفق شده بود افغانستان را با نتیجه 0-6 شکست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала