Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیته: پله و مسی قابل مقایسه نیستند

© Sputnik / Alexander Wilf /  مراجعه به بانک تصاویر لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی تیم ملی برزیل مقایسه فوق ستاره آرژانتینی با اسطوره برزیل را اشتباه دانست.

به گزارش اسپوتنیک، تیته که اخیراً با لیونل مسی در بازی دوستانه آرجنتین و برازیل با فوق‌ستاره آلبی‌سلسته درگیری لفظی پیدا کرد، می‌گوید مقایسه مسی با پله، اسطوره برزیل هیچ اعتباری ندارد. او در این خصوص گفت: «پله بازیکنی غیرقابل وصف است. سخت در اشتباه است. اگر کسی بخواهد پله را با هر ورزشکار دیگری مقایسه کند، می‌دانید من چه کار می‌کنم؟ در ظاهر می‌شنوم اما به حرف او گوش نمی‌کنم. اگر کسی این حرف را بزند به نظر می‌رسد چیزی از تاریخ کیفیت بازی این مرد نمی‌داند. پله پدیده بود.»

Soccer Football - La Liga Santander - Real Madrid vs FC Barcelona - Santiago Bernabeu, Madrid, Spain - December 23, 2017 Barcelona’s Lionel Messi in action as Real Madrid’s Raphael Varane attempts to block - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مسی بیشتر از تمام بازیکنان جهان دریبل زده است

سرمربی تیم ملی برازیل در بخش دیگری از سخنانش گفت: «مسی بازیکنی غیرعادی است اما درخشش او در چارچوب بشری قرار می گیرد اما پله از سیاره ای دیگر بود و درخشش او در چارچوب بشری قرار نداشت. این را به خاطر برزیلی بودنم نمی گویم. هر چه از پله بگویم، کافی نیست چون او شخصیتی استثنایی نیز دارد. پله اما فراتر از الگوهای معمولی در فوتبال است و این را به خاطر اینکه برزیلی هستم، نمی‌گویم. شما نمی‌توانید از بازی پله نقصی پیدا کنید.»

تیته در پی شکست یک بر صفر شاگردانش  برابر آرجنتین در مورد درگیری لفظی‌اش با زننده تنها گل آلبی‌سلسته در نیمه اول این بازی که با اشاره به او گفته بود که صحبت نکند، گفته بود: «من به این دلیل به داور اعتراض کردم چون او باید به مسی کارت زرد می‌داد اما او به من گفت که دهنت را ببند که منم در جواب گفتم خودت دهنت را ببند. مسی باید کارت می‌گرفت و من حق داشتم که اعتراض کنم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала