Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کاسیاس از برکناری سرمربی اسپانیا؛ ما کشور مسخره‌ای هستیم!

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر ایکر کاسیاس
ایکر کاسیاس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایکر کاسیاس، کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا از تصمیم رییس فدراسیون فوتبال کشورش برای برکنار کردن سرمربی ماتادورها واکنش تند نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از «مارکا»، تیم ملی اسپانیا شب گذشته موفق شد در رقابت‌های انتخابی یورو 2020 با 5 گل از سد رومانیا عبور کند اما پیش از به صدا در آمدن سوت پایان بازی بسیاری از رسانه های این کشور مدعی شدند که مورنو در آستانه برکناری از هدایت این تیم قرار داشته و لوییس انریکه قصد بازگشت به نیمکت این تیم را دارد. روزنامه مارکا همچنان مدعی شد که مورنو پس از بازی با چشمانی اشک بار از بازیکنان تیم خود خداحافظی کرده است.

تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
وداع سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان پر از اشک

کاسیاس که سال های طولانی وظیفه حراست از دروازه تیم ملی اسپانیا را بر عهده داشت، در واکنش به احتمال برکناری مورنو و بازگشت انریکه در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «ما کشوره مسخره ای هستیم... به امید موفقیت اسپانیا!» با اینکه مورنو در نشست خبری مراسم معارفه‌اش به عنوان جانشین انریکه اعلام کرد هر زمانی که انریکه برگردد او کنار می‌کشد و هدایت تیم ملی اسپانیا را به او بازخواهد گرداند اما تصمیم لوئیس روبیالس رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مورد کادر فنی قهرمان یورو 2008 و 2012 به مذاق کاسیاس خوش نیامده است.

مورنو از 10 جون امسال که از سمت دستیار انریکه به جانشین او ارتقای درجه یافت، در 9 بازی هدایت ماتادورها را برعهده داشت که شاگردانش در 7 بازی پیروز شدند و در دو بازی دیگر مساوی کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала