Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: چلسی می تواند سیتی را شکست دهد

© REUTERS / Andrew CouldridgeSoccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard
Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد بازیکن اسبق چلسی معتقد است که شاگردان لمپارد توانایی شکست منچسترسیتی را دارند.

به گزارش اسپوتنیک، در هفته سیزدهم لیگ برتر انگلستان منچسترسیتی میزبان چلسی خواهد بود و تیم جوان لمپارد به مصاف شاگردان با تجربه پپ گواردیولا خواهند رفت.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
چهار ماه از هم‌تیمی شدن هازارد با «بنزما»؛ فکر می‌کنم او بهترین مهاجم دنیاست

ادن هازارد که از چلسی این فصل به رئال مادرید پیوسته معتقد است که بازی چلسی برابر سیتی آسان نخواهد بود اما تیم جوان لمپارد این توانایی را دارد که برابر سیتی به پیروزی برسد.

ادن هازاد در این مورد به رسانه ها گفت:« مطمئناً چلسی می توانند سیتی را شکست دهد. این کار ساده نخواهد بود. بازی کردن در ورزشگاه اتحاد ساده نیست و آخرین باری که در آنجا بازی کردیم 6-0 شکست خوردیم. بنابراین این برای من و تیم چلسی خاطره بدی است اما این فصل آنها واقعاً خوب بازی می کنند. بازیکنان چلسی جوان هستند اما واقعاً عالی وخوب هستند، پس ممکن است برابر سیتی به پیروزی برسند.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала