Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وداع سرمربی تیم ملی اسپانیا با چشمان پر از اشک

© Photo / FB/Selección Española de Fútbol تیم ملی فوتبال اسپانیا
تیم ملی فوتبال اسپانیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روبروت مورنو، سرمربی تیم ملی اسپانیا، پس از پایان بازی تیمش برابر رومانیا در نشست خبری حضور پیدا کرد و با چشمان پر از اشک از هدایت تیم ملی این کشور وداع کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از آ.اس، تیم ملی فوتبال اسپانیا در آخرین بازی‌اش در انتخابی یورو 2022 توانست با پنج گل رومانیا را شکست دهد و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی صعود کند. با این حال پس از بازی یک اتفاق عجیب رخ داد.

تیم ملی ایتالیا Футбол. Товарищеский матч. Италия - Саудовская Аравия - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
انتخابی یورو 2020؛ گل‌باران ایتالیا و اسپانیا در شب صعود دنمارک و سوییس

روبرت مورنو در نشست خبری بعد از بازی حاضر نشد. هیچکس در این رابطه توضیحی نداد اما سپس دلیلش را اعلام کردند. سرمربی اسپانیایی شرایط حضور در نشست خبری را نداشت چون چشمانش پر از اشک بود. مورنو در حالی که اشک می ریخت با بازیکنان تیم ملی خداحافظی کرد. بازیکنان هم به احترام سرمربی شان چیزی نگفتند. خوسه فرانسیکو مولینا مدیر ورزشی فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از بازی در رختکن حاضر شد تا خبر برکناری را به مورنو اطلاع دهد. سرانجام سرمربی اسپانیایی با چشمان اشک بار از بازیکنان خداحافظی کرد. فدراسیون فوتبال اسپانیا خبر برکناری سرمربی تیمش را به گونه رمسی اعلام کر. با این تصمیم روبیالس راه را برای بازگشت لوئیس انریکه باز کرد.

پس از جدایی سرمربی اسپانیایی به خاطر بیماری دخترش، مورنو هدایت لاروخا را بر عهده گرفت. به نظر می رسد روبیالس ترجیح می دهد برای مرحله نهایی یورو دوباره از انریکه بهره ببرد. تا چند روز آینده سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا معرفی می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала