Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی هند از قطر مساوی می‌گيرد، چرا ما نگيريم!

© Sputnik / Firouz Mashoofتیم ملی فوتبال افغانستان
تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تيم ملی فوتبال افغانستان امروز در ديدار حساس در انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسيا به مصاف قطر مي‌رود.

به گزارش اسپوتنیک، «فيروز مشعوف» خبرنگار ورزشی افغانستان در يادداشتی جالب به اين مسابقه پرداخته است.

دوستی برايم نوشت: چرا نمی‌نويسی شيران خراسان در مقابل قطر؟

«بچه‌های ما عاشقانه و با تمام وجود برای كشورشان می‌جنگند. مربی ما با ٢٩ سال از جوان‌ترين مربيان جهان در رده‌ی ملی است كه حتا تاکتیک و برنامه‌اش از «استيماچ» مربی نام‌آشنای هند هم پيشی گرفت. بازيكنانی داريم با استعداد و فوق‌العاده كه فوتبال شان به معنای واقعی به دل چنگ مي‌زند. كمپ تمرينی دوشنبه به ما کمک زيادی مي‌كند كه بتوانيم مقابل قهرمان آسيا ايستادگی كنيم و نسبت به بازی رفت نمايش بهتری داشته باشيم. روحيه تيم بالاست، تمامی بازيكنان به زمين مي‌روند تا اجازه فرصت‌سازی به قطر ندهند.

يكي از روزنامه‌های قطری به تازه‌گی نوشته که تيم انوش دستگير نسبت به بازی اولش خيلی بهتر شده و امروز حريف دست‌وپا بسته ‌ای برای قطر نيست. من نگران چيزی نيستم، چون می‌دانم با حريف قابل مقايسه نيستيم؛ ولي با نظرات تک‌تک‌تان موافقم. خودمان را دستكم نمی‌گيريم. ما می‌توانيم مقابل تيم قدرت‌مند قطر سربلند باشيم. گرفتن مساوی و حتت برد اتفاق خيلی غير منتظره‌ای نيست. وقتی هند كه به زور از ما مساوی گرفت و از شكست مقابل ما فرار كرد از اين تيم مساوی گرفته، ما هم می‌توانيم.

چرا؟ چون ما شيران خراسان هستيم. با هر نتيجه‌ای اين تيم لشكر عشق است و خواهد بود. از اين تيم نمی‌توان دل كند، از اين تيم نميشه قهر كرد. ما همه مان محكوميم به دوست داشتن شيران خراسان.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала