Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عفیف: پیروزی همان چیزی است که برای قطر مهم است

© Sputnik / Абдулкадер Хадж /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی قطر
تیم ملی قطر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قهرمان جام ملت های آسیا دیشب برابر افغانستان به سختی 1-0 برنده شد، در حالی که افغانستان در نیمه اول پنالتی خود را از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم ملی فوتبال افغانستان و قطر در اولین بازی دور برگشت از گروه E رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 در شهر دوشنبه تاجیکستان برابر هم بازی کردند که سرانجام این دیدار با یک گل به سود قطری ها پایان یافت.

تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
افغانستان0 – قطر1؛ قهرمان آسیا مُرد تا بُرد

پس از این دیدار، اکرم عفیف زننده گل قطری ها از روی نقطه پنالتی در دقیقه 76، در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراف کرد که قطر تلاش خود را انجام داده ولی آنچه مهم است کسب امتیاز است که آنها کسب کردند.

عفیف گفت: "پیروزی امروز بسیار مهم بود. این مهمتر از عملکرد است زیرا بازی در چنین زمینی (مصنوعی) برای ما بسیار سخت بود. پیروزی برای ما مهم است زیرا حریف ما به گونه ای بازی می کرد که شکستن دفاع آنها را برای ما سخت می کرد."

این پیروزی باعث شد قطر در صدر گروه E باقی بماند که عفیف در مورد آن می گوید: اگر امروز امتیاز خود را از دست می دادیم می توانست برای ما خیلی سخت باشد. ما روی عملکرد خود تمرکز نکردیم بلکه به دستیابی به این سه امتیاز توجه داشتیم.

وی اضافه کرد: "ما در نیمه اول یک رویکرد محتاطانه داشتیم اما در نیمه دوم توانستیم به آنچه می خواستیم برسیم. جایگاه برتر گروه بسیار مهم است و اکنون به هدف خود نزدیک شده ایم."

با صعود به مرحله انتخابی جام جهانی 2022 فیفا به عنوان میزبان در صدر جدول گروه E، قطر حضورش در مسابقات جام ملت های آسیا چین 2023 را قطعی می سازد.

شاگردان سانچز هنوز کار کمی برای انجام این کار دارند زیر عمان با نتیجه 1-0 از هند عبور کرد، به این معنی که قطری ها فرصتی برای خطا در مسابقات ندارند.

آنها در بازی برگشت مرحله مقدماتی آسیا در 26 مارچ با هندوستان بازی خواهند کرد و پنج روز بعد نیز با بنگلادیش روبرو می شوند.

بازی نهایی قطر در تاریخ 4 جون برابر عُمان برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала