Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایسکو به دنبال زیدان و زیدان به دنبال ایسکو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ایسکو بازیکن رئال مادرید
ایسکو بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایسکو هنوز فُرم خود را بازیابی نکرده و هم در رئال مادرید و هم در تیم ملی اسپانیا برجستگی خود را از دست داده است.

به گزارش اسپوتنیک، ایسکوی 27 ساله مشتاق است که بیشتر وقت بازی خود را در رئال مادرید داشته باشد اما او ابتدا باید زین الدین زیدان را متقاعد کند که شایسته شانس حضور در ترکیب اصلی است.

View this post on Instagram

@brahim 🎩 @jamesrodriguez10 🎩

A post shared by Isco Alarcon Suarez (@iscoalarcon) on

بازیکنان زیدان مانند تونی کروس و لوکا مودریچ به تدریج عملکردهای خود را بهبود بخشیده اند در حالی که دیگران مانند مارسلو و رافائل واران نیز در تلاش هستند تا فرم خود را دوباره به دست آورند.

در همین حال ایسکو سال سختی را پشت سر گذاشت جایی که توسط سانتیاگو سولاری نیمکت نشین شد و توسط لوئیز انریکه نیز از تیم اسپانیا خارج خط خورد.

اگرچه روبرت مورنو در ماه جون او را به بازی در برابر جزایر فارو و سویدن فراخواند ولی او از آن زمان برای تیم ملی بازی نکرده، عمدتا به دلیل مصدومیت و همچنین کمبود زمان حضور در رئال مادرید.

با بازگشت لوئیز انریکه به لاروخا، ستاره مالاگایی می خواهد مجدداً بخشی از این تیم شود و هدف وی اطمینان از این مسئله است که زیدان به او فرصتی می دهد تا خود را در لوس بلانکوس مستقر کند.

در طول اولین دوران حضور مربی فرانسوی در رئال مادرید، در بازی ها بیشتر از ستاره اسپانیایی (با انجام 114 بازی) هیچ بازیکنی دیگر حضور نداشت.

ایسکو در کل زمان حضورش در رئال مادرید با 6.524 دقیقه دوازدهمین ستاره بود اما اگرچه در یکی از بهترین دوره های این تیم قطعه مهمی محسوب می شد.

او در این فصل 21 دقیقه بازی کرده و بعد از آن ماریانو (0)، براهیم دیاز (18) و آلفنسو آرئولا (224) حضور دارند.

از 16 مسابقه مادریدی ها تاکنون، ایسکو در دو بازی مقابل رئال وادادولید و رئال مایورکا به میدان رفته و در 5 بازی از نیمکت بازی را تماشا کرده، در حالی که در سه بازی یک تعویض بلااستفاده بوده ست.

در همین حال، یک انتقال احتمالی در زمستان گذشته گزینه ای برای وی نبود، تابستان هم نبود و در پنجره نقل و انتقالات آینده نیز حضور نخواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала