Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست به جیب‌ترین مربیان تاریخ فوتبال؛ مورینیو اول، گواردیولا سوم (عکس)

© اسپوتنیک- افغانستانآقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد
آقای خاص، ژوزه مورینیو از منچستر یونایتد اخراج شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پس از اعلام جایگزینی مائوریسیو پوچتینو توسط ژوزه مورینیو در روی نمیکت تاتنهام هاتسپر حالا فهرست ول‌خرج ترین مربیان تاریخ دنیای فوتبال منتشر شده است.

به گزارش اسپوتنیک، مورینیو که اخیرا هدایت باشگاه شمال لندنی تاتنهام را برخلاف شایعات حضور در دیگر تیم شمال لندنی یعنی آرسنال را به عهده گرفته است احتمالا در پنجره های  نقل و انتقالاتی آینده وارد بازار خواهد شد و تاتنهامی که کمتر خرج میکند را به خرج خواهد انداخت.

براساس فهرستی که وب‌سایت معتبر ترانسفر مارکت از پر خرج ترین مربیان فوتبال منتشر کرده است، ژوزه مورینیو سرمربی پرتگالی که با پورتو، دو بار حضور در چلسی، اینتر، رئال مادرید و منچستر یونایتد در مجموع با 1.56 میلیارد یورو در رتبه اول قرار دارد وی همچنین در این تیم ها موفق به کسب 33 جام مختلف شده است، در این فهرست کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی با 1.23 میلیارد یورو و 19 عنوان قهرمانی دوم است، پپ گواردیولا نیز با 1.15 میلیارد در جایگاه سوم قرار دارد که توانسته 27 قهرمانی مختلف کسب کند.

در این فهرست آرسن ونگری که معمولا به خرج نکردن معروف است در جایگاه ششم قرار دارد وی با 964 میلیون یورو و کسب 21 جام بالاتر از چهره هایی چون روبرتو مانچینی و کلودیو رانیری قرار دارد.

این در حالیست که نام سر الکس فرگوسن سرمربی افسانه‌ای اسکاتلندی منچستر یونایتد در این فهرست 10 نفره دیده نمی‌شود.

View this post on Instagram

A post shared by Transfermarkt (@transfermarkt_official) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала