Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوچتینو بیاید، کوتینیو هم می‌ماند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Лига чемпионов. Матч "Спартак" - "Ливерпуль"
Футбол. Лига чемпионов. Матч Спартак - Ливерпуль - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بر اساس گزارش ها آینده فیلیپه کوتینیو که به صورت قرضی از بارسلونا در بایرن مونیخ بازی می‌کند مستقیماً با مائوریسیو پوچتینو مرتبط است.

به گزارش اسپوتنیک، این بازیکن ملی‌پوش برازیلی که بصورت قرضی در باشگاه بوندسلیگایی قرار دارد و پوچتینو که وی را به طور موقت در جریان حضور قرضی وی از اینتر در اسپانیول در فصل 2012-2011 هدایت کرده است با هم رابطه‌ی خوبی دارند، بنابرین حضور پوچتینو روی باقی‌ماندن طولانی مدت کوتینیو تاثیر گذار باشد.

به گفته ال موندو دپورتیوو، استناد به نشریه آلمانی " اشپورت بیلد" است که می گوید سرمربی آرجنتاینی کوتینیو را می خواهد و هنگام حضور در تاتنهام ، چندین بار تلاش برای خرید وی انجام داده است.

پوچتینو روز سه‌شنبه  شش ماه پس از هدایت تاتنهام به فینال لیگ قهرمانان اروپا به عنوان سرمربی اسپرز از کار اخراج شد و حالا تابستان آینده با پست هدایت ثابت در بایرن در ارتباط است.

بایرن در پایان رقابت گزینه ای برای خرید ملی‌پوش برازیلی با مبلغ 120 میلیون یورو دارد و می‌تواند مهمترین عامل موفقیت پوچتینو در بایرن باشد.

کوتینیو بعد از پیوستن به قهرمانان آلمان در اواخر پنجره نقل و انتقالات تابستانی، شروع سریع زندگی در بوندس لیگا را آغاز کرد اما طبق گزارش ها، بدون توجه به این فصل به نیوکمپ باز نخواهد گشت.

کوتینیو در 11 بازی برای باشگاه باواریایی، دو گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است، در حالی که گزارش اخیر بر روابط خوب دو باشگاه تأکید می کند که می تواند به یکدست شدن یک حرکت دائمی در سال 2020 کمک کند.

با این حال، اگر این حرکت عملی نشود، ادعا می شود که بارسلونا اطمینان دارد که قادر خواهد بود به طور دائمی این بازیکن را به یک باشگاه انگلیسی بفروشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала