Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای سان؛ رونالدو فصل بعد با پیراهن شیاطین سرخ به میدان می‌رود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه سان چاپ انگلیس در گزارشی اشاره کرده که روابط سرد ستاره پرتگالی با سرمربی یوونتوس می‌تواند به جدایی او از این باشگاه ایتالیایی منجر شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه سان انگلیس در گزارشی به بررسی شرایط کریستیانو رونالدو در یوونتوس پرداخته است. بر اساس این گزارش، ستاره پرتگالی قصد دارد تا در پایان فصل با ترک یوونتوس بار دیگر راهی منچستریونایتد شود. بر اساس این گزارش، ارتباط کریستیانو رونالدو با مائوریتسیو ساری سرمربی جدید تیمش خیلی زود به سردی گرائیده و همین دلخوری های موجود باعث شده تا او تصمیم به ترک زودهنگام یوونتوس بگیرد.

رونالدو- ساری - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
رونالدو میخواهد به اختلافات با ساری پایان دهد

البته این روزنامه این مطلب را برپایه گزارش یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی اعلام کرده و دلیل دلسردی کریس از حضور در یووه را درگیری او با ساری سرمربی این تیم پس از تعویض کریس در چند بازی تیمش اظهار کرده است. طبق گزارش‌های منتشره در صورتی که یووه در لیگ قهرمانان اروپا موفق به قهرمانی نشود، کریس از این تیم جدا خواهد شد و به منچستریونایتد خواهد رفت؛ تیمی که کریس در این باشگاه توانست به جمع برترین های دنیای فوتبال اضافه شود. درجریان دیدار دو تیم یوونتوس و میلان و زمانی که رونالدو مطلع شد که باید زمین مسابقه را ترک کرده و جایش را به پائولو دیبالا بدهد، حسابی عصبانی شد و با عصبانیت به سمت رختکن رفته و حتی پیش از اتمام دیدار ورزشگاه را نیز ترک کرده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала