Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاریخ معارفه سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا مشخص شد

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس انریکه
لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییس انریکه، سرمربی جدید تیم ملی اسپانیا به زودی در یک کنفرانس خبری شرکت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، فدراسیون فوتبال اسپانیا روز سه‌شنبه، درست یک روز پس از برتری 5 بر صفر تیم ملی اسپانیا در بازی تشریفاتی مرحله انتخابی یورو 2020 مقابل رومانی، به طور رسمی اعلام کرد لوئیس انریکه دوباره به عنوان سرمربی ماتادورها انتخاب شده است.

لوئیس انریکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
فوری: انریکه دوباره سرمربی تیم ملی اسپانیا شد

پس از بازی با رومانی بود که روبرت مورنو با بازیکنانش خداحافظی و از سمت سرمربیگری لاروخا کنار کشیده بود. این فدراسیون در بیانیه‌ای اعلام کرد جلسه معارفه او در چهارشنبه هفته آینده است و با حضور در کنفرانس خبری پاسخگوی پرسش‌های رسانه‌ها خواهد بود. این سازمان بعد از انجام بازی دوشنبه هفته جاری با رومانی که با برد 5 بر صفر همراه شد، به طور رسمی اعلام کرد روبرت مورنو دیگر مسئولیتی در تیم ملی ندارد و انریکه مسئول فنی ماتادورها خواهد بود. انریکه که تا جام جهانی روسیه دوران درخشانی را با بارسلونا سپری کرد، پس از جام جهانی هدایت تیم ملی فوتبال اسپانیا را برعهده گرفت.

او در ادامه مسابقات مقدماتی جام ملت‌های 2020 به علت ابتلا به بیماری سرطان دخترش، از تیم ملی کناره‌گیری کرد. وی در اواخر تابستان سال جاری با اتفاق تلخ مرگ دختر 9 ساله‌اش مواجه شد. فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از گذشت چند ماه از آن اتفاق ناگوار تصمیم گرفت انریکه را باردیگر به تیم ملی بازگرداند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала