Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اودگارد: "اگر مقابل رئال مادرید گل بزنم، خوشحالی نمی کنم"

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Реал Мадрид"
رئال مادرید Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد بازیکن قرضی رئال مادرید، برای بازی مقابل رئال از بند مصدومیت رهایی یافته است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بهبودی از ناحیه مچ پا، مارتین اودگارد امیدوار است که روز شنبه حداقل بخشی از بازی مقابل باشگاه اصلی اش باشد.

وقتی رئال مادرید این بازیکن را به گونه قرضی به رئال سوسیه داد واگذار نمود، سران این باشگاه انتظار نداشتند که ستاره نارویژی به بازیکن پرطرفدار در لالیگا بدل شود.

هافبک 20 ساله از زمان انتقال به سن سباستین، یکی از مهمترین بازیکنان سوسیه داد و یک شروع کننده غیرقابل انکار برای مربی امانوئل بوده است.

قبل از مصدومیت از ناحیه مچ پا که او را در دو دیدار آخر باشگاه محروم ساخت، اودگارد همه 11 بازی لالیگا را برای سوسیداد به میدان رفته و دو گل به ثمر رساند و نیز سه پاس گل داشته است.

این اولین بار نیست که وینگر جوان در حالی که به صورت قرضی بازی می کند تحت تأثیر قرار می گیردو. او سال گذشته با ویتسا در هالند از یک مبارزات عالی لذت برد و در 39 بازی 11 گل و 12 پاس گل ارائه داد.

با این حال، امسال ستاره نارویژی برای تیمش در دسترس است و می تواند در دیدار مقابل رئال مادرید روز شنبه به برنابئو برود.

 

لذت بردن از اودگارد شانس بازی مقابل رئال مادرید

او با بهبودی مناسب از آسیب دیدگی مچ پا، احتمال بازی كردن حداقل در بازی مقابل باشگاه اصلی اش (كه اخیراً قانون بازی نکردن بازیکن قرضی مقابل این تیم کنار گذاشته شده) ابراز خوشحالی كرد.

وی در مصاحبه با برنامه رادیویی ال لارگوئرو اسپانیا گفت: "مچ پا من خیلی بهتر است، امیدوارم روز شنبه در برنابئو حضور داشته باشم. من با درد مقابل لوانته بازی کردم و فکر می کنم برای متوقف کردن این تصمیم صحیح بود. حالا احساس بهتری دارم. من کار را متوقف نکرده ام تا هرچه سریعتر برگردم. بازی مقابل رئال مادرید یک بازی خاص است، اما من می خواهم هر بازی را انجام دهم."

اگر اودگارد بتواند به سوسیه داد کمک کند تا در پیروزی بعید در برنابئو جایی که میزبان در این فصل شکست ناپذیر بوده،  تیم رده پنجم فعلی، با یک امتیاز از مادرید بلندتر قرار گیرد.

با این حال اودگارد اعتراف کرده که اگر بتواند راهی به دروازه کورتوا پیدا کند، از تجلیل به عنوان نشانه احترام خودداری می کند. اگر در برنابئو گلزنی کنم، جشن نمی گیرم. اگر در آینده هم مقابل رئال گل بزنم، خوشحالی نخواهم کرد."

در حالی که او عشق خود را برای بازی در ورزشگاه آنوئتا نشان داده، جایی که "هر مسابقه ویژه است"، هدف نهایی اودگارد بازگشت با موفقیت در مادرید است، که هر کسی از پیشرفت های او در 18 ماه گذشته آگاه است.

او گفت: "هدف من موفقیت در رئال مادرید است، اما من حالا در رئال سوسیه داد خوشحالم. من اهمیتی نمی دهم که باید دو یا پنج سال صبر کنم تا برای رئال مادرید بازی کنم. من می خواهم با رئال مادرید لالیگا را برنده شوم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала