Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توخل در مورد نیمار: "من پدر او یا پولیس نیستم، فقط مربی هستم"

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر توماس توخل
توماس توخل - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
توماس توخل سرمربی پاری سنت ژرمن از سفر بازیکنش به مادرید برای تماشای یک بازی انتقاد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، توماس توخل سرمربی پاری سنت ژرمن علناً اظهار داشت، آنچه که نیمار روز سه شنبه گذشته انجام داد و بخاطر تماشای بازی دیویس کاپ به مادرید سفر کرد، برای او مشکلی نداشته است.

این مربی در آستانه بازی با لیل (جمعه 00:15 دقیقه بامداد به وقت کابل) توضیح داد که در تیمش، نیمار پس از آخرین مصدومیت خود ، دقیقاً قبل از دوئل برابر مادرید در روز سه شنبه ، بازگشت.

 

توخل: چه کاری می توانم انجام دهم؟ من پدر او یا پولیس نیستم، فقط مربی هستم"

 

توخل در مورد برخورد با نیمار گفت: "چه کاری می توانم انجام دهم؟ من پدر او نیستم، پولیس نیستم، من فقط مربی هستم. او دیروز پس از پرواز خوب عمل کرد (او شب به پاریس بازگشت تا چهارشنبه بتواند تمرین کند)، من به عنوان یک مربی، این را دوست دارم؟ بدیهی نیست. اما باید در این باره فکر خود را از دست بدهم؟ من فکر نمی کنم اینطور باشد. او خوب تمرین کرد، در دو هفته گذشته بسیار حرفه ای بوده، او سخت تر از سایر بازیکنان کار کرده وبا گروه تمرین داشته، اگر همه کارها خوب پیش برود اکنون او می تواند فردا بازی کند. در صورت تصمیم گیری او اگر فرد شروع کننده باشد یا از روی نیمکت وارد شود، فردا صبح تصمیم می گیریم.

اگرچه او به خاطر مرحله آخر بهبودی از وی علناً ستایش کرده اما توخل پنهان نکرد که دوست ندارد نیمار هنگام بازی در روز بعدی به مادرید سفر نماید. تمام اینها فقط پنج روز پس از دیدار PSG از سانتیاگو برنابئو، جایی که ستاره برزیلی در آن حضور خواهد داشت. اگرچه مشخص نیست که او چه موقع آغاز خواهد کرد، پس از افزودن تنها دقیقه هایی که این جمعه در مقابل لیل بازی خواهد کرد.

توخل در مواجهه با برنابئو فاش كرد كه مقابل ليل ماركو وراتی، اندر هررا و لوك امبه سوهی حضور خواهند داشت و علاوه بر این، حضور كیلیان امباپه نیز تا هنوز در ابهام است.

از توخل همچنین سؤال شد که آیا بازی برابر لیل امتحانی برای مادرید است، در پاسخ گفت: "من این کلمه را دوست ندارم، زیرا این بدان معنی است که ما از بازی برای آمادگی برای مرحله بعدی استفاده می کنیم و با آن موافق نیستم. چالش ما این است که در همه زمان ها متمرکز شویم و عملکرد خوبی ارائه دهیم. لیل در اروپا بازی می کند، شکست آنها دشوار خواهد بود. آنها در ضدحملات بسیار خوب هستند و هرگز بازگشت برای ما آسان نیست. بازیکنان دیر بازگشتند و ما باید روز جمعه بازی کنیم. این بسیار نادر است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала