Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه پیش از سال 2022 بازنشسته می‌شود

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه مدافع بارسلونا
جرارد پیکه مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جرارد پیکه، مدافع میانی بارسلونا امروز در مصاحبه‌ای با موندودپورتیوو گفته که تا پیش از سال 2022 بازشستگی‌اش را از فوتبال اعلام می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، جرارد پیکه، ستاره تیم فووتبال بارسلونا در مصاحبه‌ای اختصاصی با موندو دپورتیوو می‌گوید تا رسیدن به پایان قراردادش با بارسلونا با این تیم است؛ اما این احتمال هم وجود دارد که تا قبل از سال 2022 بازنشسته شود. قرارداد فعلی پیکه با بارسلونا تا سال 2022 اعتبار دارد اما هیچ بعید نیست که مدافع میانی بارسا تصمیم بگیرد که زودتر از این زمان از فوتبال بازنشسته شود.

جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تعجب پیکه از بازگشت انریکه به تیم ملی اسپانیا

او در این گفتگو اظهار داشت: «آخرین تیم من بارسلونا خواهد بود. به هیچ وجه برنامه ای برای پوشیدن پیراهن تیم دیگری را ندارم. اگر حس کنم که اهمیت خود را در تیم از دست داده ام یا ین که آمادگی ندارم، هیچ مشکلی ندارم که قبل از اتمام قراردادم بازنشسته شوم. بعید می دانم که این اتفاق رخ بدهد چرا که خودم را می شناسم و تصور می کنم که تا 2022 بتوانم با این شرایط کنار بیایم اما هرگز نمی دانی که چه پیش خواهد آمد».

او دلیل این تصمیم خود را دغدغه های خارج از فوتبالش نظیر برگزاری تورنمنت های تنیس و کم‌خوبی عنوان کرده است. پیکه در این مورد افزود: «شاید روزی باشد که فقط چهار، پنج ساعت بخوابم اما به طور کلی و به خصوص در روزهای بازی، شبی 10 ساعت می خوابم و در طول روز هم دو ساعت چرت می زنم.شاید برخی روزها کمتر بخوابم اما صرفا به خاطر برگزاری مسابقات نیست بلکه بازیهای NBA را هم دوست دارم و اکثر بازی‌ها در ساعات بامداد برگزار می شوند. مطمئنم افراد دیگری هم به جز من این مسابقات را دنبال می کنند».

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала