Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

70 میلیون برای دائمی کردن قرارداد ایکاردی

© REUTERS / Gonzalo Fuentesایکاردی و نیمار
ایکاردی و نیمار - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه قصد دارد قرارداد مائورو ایکاردی مهاجم آرجنتینی که بصورت قرضی از اینتر در این تیم بازی میکند را پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو دائمی کند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Buzzsport، مهاجم متعلق به اینتر ماورو ایکاردی، که در حال حاضر بصورت قرضی برای پی‌اس‌جی بازی می‌کند، باشگاه فرانسوی را تحت تأثیر قرار داده است كه آنها مایل به انتخاب گزینه خرید 70 میلیون یورویی این بازیکن در جنوری هستند.

این گزارش حاکی است که چگونه مدیر ورزشی باشگاه لئوناردو علاقه مند به سرعت بخشیدن به روند نهایی کردن قرارداد برای مهاجم 26 ساله آرجنتینی است زیرا این امر به طرف پاریسی اجازه می دهد بین 5 تا 10 میلیون یورو پس انداز کند. دلیل این امر این است که اینتر امیدوار است در اسرع وقت این بازیکن را به‌فروش برساند و مایل به دیدار با این باشگاه فرانسوی باشد. بنابراین، لئوناردو امیدوار است تا پایان پنجره نقل و انتقالات جنوری با هم توافق کنند.

ایکاردی فصل را به طرز باورنکردنی با باشگاه پاریسی آغاز کرده و 9 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز در 10 بازی داده‌است از جمله چهار گل در چهار بازی لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده است، رقابتی که PSG در طول تاریخ در آن تلاش کرده است اما موفقیت خاصی در آن کسب نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала