روسیه گروه ربات های جنگی می‌سازد

© Sputnik / Aleksander Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر Универсальный тактический робот OPTIO-X20 от компании Nexter Robotics на международной выставке вооружений IDEX-2019 в Абу-Даби
Универсальный тактический робот OPTIO-X20 от компании Nexter Robotics на международной выставке вооружений IDEX-2019 в Абу-Даби - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه تا سال 2025 گروهی از ربات های را تولید خواهد کرد که قادر به انجام هرگونه ماموریت نظامی می‌باشند.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع معتبر در مجتمع نظامی- صنعتی روسیه در صحبت با رسانه ها  ضمن ابراز این مطلب گفت: فناوری های عملکرد متقابل ربات ها در این گروه بر روی سکوی آزمایشی "مارکر" که نخستین بار در ماه اکتبر سال جاری در پلیگون آزمایشی مگنیتوگورسک از آن رونمایی صورت گرفت،  انجام می شود.

ربات های جنگی از آینده به شکل واقعی + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
ربات های جنگی از آینده به شکل واقعی + ویدیو

این منبع خاطرنشان ساخت: "وظیفه ایجاد این گروه ربات ها در نقشه راه برای توسعه روباتیک نظامی از سال 2020 مشخص شده است."

وی افزود: تا سال 2025 این پروژه باید تکمیل شود. به تعقیب آن،  ادغام گروه های روباتیک خودکار در سیستم کنترل نیروهای مسلح روسیه آغاز خواهد شد.

 به گفته این منبع، تاکنون صحبت بر سر پنج سیستم عامل دستگاه های بدون سرنشین مطرح است. قرار است که هر ربات وظایف خاصی را انجام دهد. به وی ، امکان دارد یک دستگاه سوخت گیری ترانسپورتی نیز ساخته شود.

 یادآوری می‌کنیم که اخیرا آزمایش پلت فرم رباتیک Marker در روسیه آغاز شد. این سیستم به ارتش اجازه می دهد تا تماس موثر بین روبات های زمینی، هواپیماهای بدون سرنشین و نیروهای ویژه برقرار کند.

این ربات نظامی، با اسلحه کلاشنیکوف و دو راکت هدایت شونده ضد تانک مجهز شده است.

 ربات "مارکر" می تواند به عنوان وسیله کمکی با نظامیان همراه شود و دستورات را از آنها بگیرد.

هدف نهایی در توسعه این ربات جنگی این است که تا جای ممکن به طور مستقل عمل کند و کمتر نیاز به دستور از طرف شخص همراهش داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала