Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگفته های هازارد را بخوانید، از سه سال پیش با رئال تماس داشتم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر ادن هازارد-بازیکن رئال مادرید
ادن هازارد-بازیکن رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازاد ستاره بلجیمی رئال ها در گفتگویی با موندودیپورتیوو میگوید، رئال از سال 2016 به دنبال جذبش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، هازارد که در تابستان امسال پس از کش و قوس های فراوان به رئال مادرید پیوست میگوید تمایش هایش با رئال مادرید از سه سال پیش آغاز شده بود.

Soccer Football - Premier League - Brighton & Hove Albion vs Chelsea - The American Express Community Stadium, Brighton, Britain - January 20, 2018 Chelsea's Eden Hazard  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
هازارد: چلسی می تواند سیتی را شکست دهد

هازارد در این خصوص گفت: حضور در رئال مادرید برای منن یک رویا بود، وقتی جوان بودم همیشه به مادرید فکر میکردم. علاوه به آن من به زیدان علاقه زیادی داشته داشتم. وقتی او را در تلویزیون میدیدیم، هوایی میشدم. او واقعن بی عیب بود.

من فکر میکنم مادرید باشگاه بسیار بزرگی است، به همین دلیل است است که آنها در کنار تاریخ و فرهنگ بزرگ و بالا، همیشه بازیکنان بزرگی را در اختیار داشته اند.

هازارد در پاسخ به این که چرا قرارداد را با مادرید زودتر امضا نکرده گفت: برای من مهم این بود که روزی اینجا بی آیم. قبل از آن میخواستم در انگلیس فوتبال بازی کنم. من فقط 21 سال سن داشتنم و موقعیت آنجا برایم بهتر بود. مخصوصا برای یک خارجی.

من میخواستم بعد از جام جهانی 2018 به رئال بیایم، اما چلسی من را متقاعد کرد که یک فصل دیگر در این تیم بمانم. در واقع تماس های من با رئال از دو سه سال پیش آغاز شد.

هازارد در ادامه و در خصوص زیدان نیز صحبت کرد و گفت: من شیفته شخصیت جذاب زیدان هستنم. او بعد از یورو 2016 به من گفت، اگر به رئال بیایم، خوب میشود. زیدان بازیکن خود را دوست دارد. هر بازیکنی خوشحال است که شاگرد زیدان باشد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала