Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

والورده: چرا همیشه سوالات تان با نگران هستید شروع میشود؟

© AP Photo / Ian Hodgson/PA ارنستو والورده سرمربی بارسلونا
 ارنستو والورده سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارنستو والورده سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در آستانه دیدار تیمش برابر لگانش در نشست خبری قبل از این دیدار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا از ساعاتی بعد در دومین دیدار هفته 14 رقابت های لالیگای اسپانیا در زمین لگانس به مصاف این تیم میرود.

بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مربی برکنار شده اسپانیا، گزینه جانشینی والورده در بارسلونا

با توجه شرایط حساس بالای جدول، نتیجه این دیدار خارج از خانه میتواند تاثیر زیادی در صدر جدول رقابت ها داشته باشد.

ارنستووالورده سرمربی بارسلونا در جریان نشست خبری قبل از این مسابقه به خبرنگاران گفت: لگانس از زمانی که آگیره را استخدام کرده انسجام بیشتری یافته است. اگر به نتایج گذشته این مربی نگاه کنیم، نشان میدهد او تیم را خیلی خوب کنترل میکنند. به نظرم لگانس انگیزه زیادی دارد. ما سال گذشته برابر آنان امتیاز از دست دادم، بنابرین میخواهیم امروز به برتری برسیم.

بارسلونا در این بازی روبرتو، سمدو و  آلبا را نیز به دلیل مصدومیت با خود ندارد، والورده در این خصوص نیز گفت: نگران مصدومیت ها نیستم، زیرا بازیکنان ذخیره خوبی داریم و میتوانیم از تیم دوم هم استفاده کنیم.

والورده در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص گریزمن نیز واکنش نشان داد و گفت: چرا همیشه در مورد او این گونه میپرسید؛ آیا نگران هستید ؟ گریزمن باماست و میتواند همه کار برای تیمش انجام دهد.

یکی دیگر از بحث های نشست خبری سرمربی بارسلونا تمرکز جرارد پیکه روی رقابت های تنیس دیویس کاپ هست که هم اکنون در شهر مادرید برگزار میشود.

والورده در این خصوص نیز گفت: اگر پیکه تمرکز داشت از او استفاده خواهیم کرد، من با او صحبت کردم، تمرکز روی بارسا است، بازیکنان به غیر از فوتبال علاقه مندی های دیگری هم دارند، نمیدانم او در تنیس دیویس بازی میکند، ولی باید بازی مقابل لگانش را در اولویت قرار دهیم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала