اپل در سال 2020 رویای طرافدارانش را برآورده می‌کند

© REUTERS / Benoit Tessierاپل در سال 2020 رویای طرافدارانش را برآورده می‌کند
اپل در سال 2020 رویای طرافدارانش را برآورده می‌کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت اپل در سال 2020 میلادی همزمان دو رویای طرفدارانش را برآورده می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Мacrumors، بلین کورتیس، تحلیل‌گر موسسه مالی بارکلی (Barclay) پس از سفر اخیر اش با شرکای اپل در آسیا اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که شرکت اپل در سال 2020 میلادی قرار است همزمان دو رویای طرفدارانش را برآورده کند.

 طراحی آیفون آینده ارائه شد + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
طراحی آیفون آینده ارائه شد + ویدئو

وی گفت: آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس 6 گیگابایت رم خواهند داشت. به منظور مقایسه باید به اطلاع شما برسانیم که آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس 4 گیگابایت رم دارند. با این حال گفته می‌شود که آیفون 12 مشابه آیفون 11 همچنان 4 گیگابایت رم خواهد داشت.

طبق شنیده‌ها، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس قرار است از دوربین سه‌بعدی و فناوری 5G پشتیبانی کنند. تمام آیفون‌های سال 2020 به نسل پنجم ارتباطات مجهز می‌شوند، اما مشخص نیست که آن‌ها با 5G  زیر 6 گیگاهرتز هم کار خواهند کرد یا نه.

علاوه بر این، با توجه به این که مدت زمان زیادی تا معرفی آیفون SE 2 باقی نمانده، انتظار داریم که تولید انبوه این محصول از ماه فبروری آغاز شود. این دستگاه شمایلی شبیه آیفون 8 دارد و از نمایشگری 4.7 اینچی به همراه دکمه هوم (تاچ آیدی) استفاده می‌کند. موتور محرک این تلفون هوشمند تراشه A13 بایونیک خواهد بود و همراه با 3 گیگابایت رم عرضه می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که اپل در ماه مارچ این گوشی را معرفی کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала