Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای بیلد؛ دورتمند به بارسا ببازد، فاور اخراج میشود

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر فاور مربی دورتمند
فاور مربی دورتمند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامه بلید آلمان میگوید در صورتی که بروسیا دورتمند در دیدار چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان به بارسلونا ببازد، سرمربی این تیم اخراج خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال بروسیا دورتمند پس از شکست سنگین 4 بر 0 در دیدار دو هفته پیش مقابل حریف دیرینه اش بایرن مونیخ، جمعه شب نیز در آغاز هفته 12 بوندسلیگا در مقابل پادربون در حالی که ابتدا سه گل از حریفش عقب افتاد، به تساوی سه بر سه رضایت داد تا از صدرجدول دور شود.

   فن دیکФутбол. Суперкубок УЕФА. Тренировка судей - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
جریمه شدن لیورپول، آجاکس و دورتمند توسط یوفا

روزنامه بیلد به نقل از منابع داخل این تیم گفته است، در صورتی که چهارشنبه شب دورتمند مقابل بارسلونا شکست بخورد، مدیران زنبورها این مربی سوئیسی را از سمتش اخراج خواهند کرد، زیرا شانس صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان کم خواهد شد.

تیم دورتمند در حال حاضر در رقابت های بوندسلیگا با 20 امتیاز در رده ششم است و در صورت پیروزی تیم هایی مثل هوفنهایم در مسابقه امشب یک پله دیگر نیز سقوط خواهد کرد.

اما در رقابت های لیگ قهرمانان نیز شرایط دورتمند نسبتا بد نیست. این تیم پس از کامبکی که در دیدار هفته چهارم مقابل اینتر زد، کماکان امیدواری هایی برای صعود به دور بعدی دارد، اما شرایط در گروه مرگ فوق العاده پیچیده است. در حال حاضر بارسلونا با 8 دورتمند با 7 امتیاز و اینتر با 4 امتیاز در رده های اول تا سوم هستند.

چهارشنبه شب نیز بارسا با دورتمند مسابقه میدهد و اینتر نیز به جدال تیم آخر گروه اسلاویا خواهد رفت. در صورتی که در دیدار چهارشنبه شب، دورتمند به بارسلونا ببازد و با توجه به این که شانس برد اینتر در بازی همزمان بالاست، شرایط این تیم خطرناک خواهد شد، اما در صورتی که دورتمند بتواند از میزبان قدرتمندش بگذرد، راه صعود به دور بعدی هموار خواهد کرد. آنقوت جدال بین بارسا و اینتر در هفته پایان فوق العاده داغ خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала