تمام عاملین اغتشاشات در کرمانشاه شناسایی شده اند

© AP Photoتمام عاملین اغتشاشات در کرمانشاه دستگیر شدند
تمام عاملین اغتشاشات در کرمانشاه دستگیر شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شاروال کرمانشاه: تخریب کنندگان و اغتشاشگران، تاسیسات اقتصادی شهر کرمانشاه را به آتش کشیدند و همه آنها توسط نیروهای انتظامی و امنیتی ولایت شناسایی شده‌اند.

اسپوتنیک به نقل از Press TV از کرمانشاه، هوشنگ بازوند شاروال کرمانشاه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه ولایت اظهار داشت: در هفته گذشته، عده قلیلی که از سوی دشمنان کشور حمایت و پشتیبانی می‌شدند و گروهک‌های معاند نظام خط دهی به آنان بودند به جان و اموال مردم و همچنین مراکز اقتصادی شهر کرمانشاه حمله کردند. اما همواره با عکس العمل و انزجار شدید مردم شریف کرمانشاه مواجه شدند.

اعتراضات در ایران؛ 180 رهبر شورش بازداشت شدند - اسپوتنیک افغانستان
اعتراضات در ایران؛ 180 رهبر شورش بازداشت شدند

وی تصریح کرد: تخریب کنندگان و اغتشاشگران، خیلی از واحدهای اقتصادی شهر کرمانشاه را به آتش کشیدند و این عده وابسته به گروهک‌های «پژاک»، «داعش»، «منافقین» و «معاندین» نظام بودند که همه آنها توسط نیروهای انتظامی و امنیتی ولایت شناسایی شده‌اند و با این افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شاروال کرمانشاه ادامه داد: در آشوب‌های اخیر آشکارا دخالت و حمایت بیگانگان از اشرار عیان شد که صراحتاً اعلام کردند برای این آشوب‌ها برنامه ریزی نموده اند، اما مردم کرمانشاه با هوشیاری و بصیرت بیزاری خود را از آشوبگران اعلام کردند.

بازوند با اشاره به «راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت» در کرمانشاه، گفت: مردم شریف کرمانشاه به همراه اعضای شورای اداری استان در این مراسم حضوری باشکوه خواهند داشت و پاسخی قاطع و هوشمندانه به اغتشاشگران و حامیان آنها خواهند داد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала