دزدی ماهرانه شکلات به قیمت 50 هزار یورو در اتریش

© Fotolia / Kibokaدزدی ماهرانه شکلات
دزدی ماهرانه شکلات  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیست تن شکلات به ارزش 50 هزار یورو در اتریش ماهرانه سرقت گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک،  enovosty.com خبر  داده است که پولیس اتریش به دنبال کامیونی است که قرار بود 20 تن شکلات میلکا را از کارخانه اتریش به بلژیک تحویل دهد، اما در مسیر راه بی اثر ناپدید شد.

شهروند بریتانیایی؛ ویسکی با شکلات سیاه دراز عمری خویش بیان کرد - اسپوتنیک افغانستان
شهروند بریتانیایی؛ ویسکی با شکلات سیاه دلیل دراز عمری خویش را بیان کرد

 این شرکت برای حمل و نقل محموله شیرین به گیرنده ، به شرکت ترانسپورتی محلی مراجعه می نماید. شرکت ترانسپورتی به نوبه خود، برای این کار یک پیمانکار از کشور هنگری را جذب میکند ، که پیمانکار به نوبه خود به یک شرکت متعلق به جمهوری چک مراجعه می نماید.

این طرح لوژستیک پیچیده کارگران کارخانه را گمراه کرده است ، وقتی کامیونی با نمبر پلت کشور چک برای انتقال اموال داخل انبار میشود، هیچ کس هم به نمبر پلت موتر ترانسپورتی و همچنین ناسازگاری در اسناد موتر توجه نمی کند و اهمیت ویژه ای به آن نمی دهند.

قابل توجه است که تقریباً تمام مدارک ارائه شده از سوی راننده - از جواز رانندگی گرفته تا اسناد موتر همه جعلی بودند. حتی نمبر پلت ذکر شده در اسناد تریلر؛ با شماره های موجود در اسناد مطابقت ندارد.

با این همه ، کارکنان شرکت به این نواقص اهمیت نمی دهند و بلافاصله شکلات به ارزش 50 هزار یورو را در تریلر بار کردند. وقتی که آگاه شوند، کامیون مملو از شکلات به خریدار نرسیده است، تپ و تلاش می کنند و بلاخره تحقیقات آغاز می گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала