Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیدان: امیدوارم هواداران تا آخر فصل سوت نزنند، هازارد روز به روز بهتر میشود

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference
Soccer Football - Real Madrid - Zinedine Zidane Press Conference - Valdebebas, Madrid, Spain - May 31, 2018 Real Madrid coach Zinedine Zidane arrives for the press conference - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته پس از پیروزی تیمش برابر رئال سوسیداد به عکس العمل هواداران تیم در خصوص گرت بیل واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که ابتدا از حریفش عقب افتاد، با نتیجه سه بر یک در مقابل رئال سوسیداد به برتری رسید.

Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
- گرت بیل منفور تر از همیشه در برنابئو + ویدیو

در این مسابقه در کنار سه امتیاز ارزشمند تیم زیدان، حاشیه مهم این دیدار خانه گی اعتراض هواداران رئال مادرید به گرت بیل بود. بیل که ظاهرا حالا در میان چهره های منفور در برنابئو تبدیل شده است، شب گذشته پس از ورود به مسابقه با سوت های کر کننده و هو توسط هواداران روبه رو شد.

زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پس از این مسابقه از هواداران تیمش خواست به اعتراض به وضعیت گرت بیل پایان دهند و دیگر به برای بیل سوت نزنند.

 زیدان در این خصوص گفت: امیدوارم بیل بتواند روابط خود را با هواداران خوب کند و تا پایان فصل دیگر صدی سوت نشنوم.

 ما میخواهیم هواداران از ابتدا تا پایان با ما باشند، اما ما نمیتوانیم خیلی وقت ها این را کنترل کنیم، اما خواسته من این است که هواداران همه را تحسین کنند. من نمیتوانم بگویم سوت زدن به بیل ناعادلانه است، هر کسی میتواند هر طور که بخواهد فکر کند. ما به هواداران خود نیاز داریم، ولی نمیتوانیم همه چیز را کنترل کنیم.

من در خصوص خوشحالی بیل با تیم ملی کشورش برای صعود به یورو اصلا صحبتی نکردم. فقط به او تبریک گفته ام. بیل بازیکن ماست و میخواهد مثل همه در تیم تاثیرگذار باشد. باید از او حمایت شود.

زیدان در ادامه در خصوص ادن هازارد نیز صحبت کرد، سرمربی فرانسوی کهکشانی ها با اشاره به وضعیت خوب هازارد و ضایت از بازی وی گفت: ادن روز به روز در حال بهتر شدن است. او فقط در 5 یا 6 بازی خوب بوده، ولی مطمئنم که او خیلی بهتر خواهد شد.

دیگر بخش صحبت های زیدان در خصوص هم وطمنش کریم بنزما بود. زیدان در خصوص کریم نیز گفت: نمیدانم که بنزما بهترین بازیکن لالیگا است یا خیر، اما آنچه او انجام میدهد بسیار خوب است. او هر روز برای تیم مهم میشود و من امیدوارم به این روش خود ادامه هد.

زیدان در پایان صحبت هایش به ستایش مارتین اودگارد بازیکن قرضی تیمش در سوسیداد پرداخت و گفت: نمایش او در مقابل ما خیلی عالی بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала