Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمانی رویایی فلامینگو در کوپا لیبرتادورس + عکس و ویدیو

© REUTERS / Diego VaraБразильские болельщики радуются победе команды "Гремио" над аргентинским "Ланусом" в финале Кубка Либертадорес
Бразильские болельщики радуются победе команды Гремио над аргентинским Ланусом в финале Кубка Либертадорес - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تم فوتبال فلامینگوی برزیل در دیداری دارماتیک و فوق العاده جذاب توانست در واپسین لحظات قهرمانی در رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی را از نماینده آرژانتین بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، فینال رقابت های کوپا لیبرتادورس یا دیدار نهایی جام باشگاه های آمریکای جنوبی شب گذشته در ورزشگاه ملی کشور چیلی میان تیم های فلامینگو از برزیل و ریورپلاته از آرژانتین برگزار شد که این دیدار جذاب با کامبک رویایی نماینده برزیل در واپسین لحظات با برتری دو بر یک فلامینگو به کارش پایان داد.

در این جدال ابتدا رافائل سانتوس در دقیقه 15 ریورپلاته را از حریف پیش انداخت.

این گل تا واپسین لحظان بازی پای برجای بود تا این که در دقیقه 89 فلامینگو روی فشار بی امانش روی دروازه حریف توسط گابریل باربونا به گل تساوی رسید.

اما هیجان انگیز ترین صحنه مسابقه دو دقیقه بعد از این گل رخ داد. جایی که بازیکنان فلامینگو روی یک ضد حمله دیگر توسط همین بازیکن موفق شدند گل برتری را بزنند تا در فاصله دو دقیقه مقام قهرمانی رقابت های جام باشگاه های آمریکای جنوبی را از آن خود کنند.

به این ترتیب فلامینگو از برزیل نماینده قاره آمریکای جنوبی در مسابقات جام جهانی باشگاه ها در قطر شد که به زودی در کشور قطر برگزار خواهد شد.

عکس ها و ویدیوهای این مسابقه را در ادامه ببینید:

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала