Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

- گرت بیل منفور تر از همیشه در برنابئو + ویدیو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Spain Soccer Champions League Real - CSKA
Spain Soccer Champions League Real - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران رئال مادرید شب گذشته به گرت بیل بازیکن ولزی تیم شان را به خاطر عکس العمل اخیرش در اردوی تیم ملی فوتبال ولز واکنش های شدیدی نشان دادند و در هنگام پا به توپ شدنش به او اعتراض میکردند.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته رئال مادرید در هفته 14 لالیگا با نتیجه سه بر یک در مقابل رئال سوسیداد به برتری رسید، همان طور که انتظار میرفت، هواداران خشمگین رئال مادرید که از بیل ناراض بودند و منتظر فرصت برای واکنش بودند، در این مسابقه از خجالت این بازیکن ولزی در آمدند.

اخیرا گرت بیل پس از صعود با تیم ملی فوتبال کشورش به یورو 2020 با پرچمی عکس گرفت که در آن نوشته بود، ولز، گلف و رئال مادرید.

این یعنی رئال مادرید اولویت سوم او است. از همین رو هواداران رئال مادرید در زمانی که بیل در نیمه دوم وارد میدان شد او را هو کردند و هر زمانی که او پا به توپ میشد سوت میزدند.

گروهی دیگر نیز با داشتن پلاکاردی گرت بیل در اولویت سوم هم قرار ندادند و با این نوشته به برنابئو آمده بودند: رودریگو، وینیسیوس و لوکاس

با وجود این که زیدان در نشست خبری از هواداران رئال خواسته بود تا از بیل حمایت کنند، اما ظاهرا حرکت اخیر بیل روابط میان او و هواداران این تیم را تیره تر کرده است.

در این ویدیو صحنه ورود بیل به بازی و اعتراض هواداران را میتوانید ببینید:

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала