تاکتیک استفاده از ربات ها در جنگ های خیابانی در روسیه

© Sputnik / Aleksander Melnikov /  مراجعه به بانک تصاویر تاکتیک استفاده از ربات ها در جنگ های خیابانی
تاکتیک استفاده از ربات ها در جنگ های خیابانی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک منبع در مجتمع نظامی – صنعتی روسیه از روی‌کار شدن تاکتیک استفاده از ربات ها در جنگ های خیابانی خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از یک منبع معتبر در مجتمع نظامی – صنعتی، روسیه تاکتیک های استفاده از ربات ها راگسترش خواهد داد.

به گفته این منبع، مجتمع  نظامی - صنعتی وظیفه گرفته اند تا ربات های را بسازند که می توان آنها را در "محیط شهری و منطقه ساحلی" مورد استفاده قرار داد.

این منبع افزود: "شرکت های صنایع دفاعی نشست های ویژه را برگزار نموده و تا ابتدای سال 2020 پیشنهادات خود را در مورد تاکتیک ها و روش های استفاده از ربات ها در عملیات رزمی در محدوده شهر برای نیرو های ترکیبی ارتش روسیه ارائه خواهند کرد."

ربات های جنگی از آینده به شکل واقعی + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
ربات های جنگی از آینده به شکل واقعی + ویدیو

وی خاطرنشان كرد: امروز یكی از مشكلات در توسعه رباتیک نظامی داخلی عدم موجودیت یك مفهوم واحد برای استفاده از ربات ها توسط ارتش روسیه است.

وی گفت:  به این سوال که "چرا در جنگ ها در داخل شهرها از سلاح های استراتژیک استفاده صورت می‌گیرد؟" ما هنوز به گونه درست پاسخ گفته نمی‌توانیم.

گفتنیست که پیشتر نیز یک منبع معتبر دیگر در مجتمع نظامی- صنعتی روسیه در صحبت با رسانه ها گفت که روسیه تا سال 2025 گروهی از ربات های را تولید خواهد کرد که قادر به انجام هرگونه ماموریت نظامی می‌باشند.

فناوری های عملکرد متقابل ربات ها در این گروه بر روی سکوی آزمایشی "مارکر" که نخستین بار در ماه اکتبر سال جاری در پلیگون آزمایشی مگنیتوگورسک از آن رونمایی صورت گرفت،  انجام می شود.

 یادآوری می‌کنیم که اخیرا آزمایش پلت فرم رباتیک Marker در روسیه آغاز شد. این سیستم به ارتش اجازه می دهد تا تماس موثر بین روبات های زمینی، هواپیماهای بدون سرنشین و نیروهای ویژه برقرار کند.

این ربات نظامی، با اسلحه کلاشنیکوف و دو راکت هدایت شونده ضد تانک مجهز شده است.

 ربات "مارکر" می تواند به عنوان وسیله کمکی با نظامیان همراه شود و دستورات را از آنها بگیرد.

هدف نهایی در توسعه این ربات جنگی این است که تا جای ممکن به طور مستقل عمل کند و کمتر نیاز به دستور از طرف شخص همراهش داشته باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала