Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر خوب برای پی‌اس‌جی، وراتی به بازی برابر رئال مادرید می‌رسد

© Sputnik / Алексей Фурман /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی
مارکو وراتی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی و اثرگذار پاری‌سن‌جرمن مشکلی برای دیدار مقابل رئال مادرید ندارد و می‌تواند برابر رئال به میدان برود.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه "اکیپ" فرانسه، پاری‌سن جرمن در یکی از حساس‌ترین دیدارهای دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان، مهمان رئال مادرید در برنابئو خواهد بود. باشگاه پاریسی قبل از این دیدار یک خبر خوب برای هواداران خود داشت و آن اینکه مارکو وراتی مشکلی برای همراهی تیم برابر رئال ندارد.

نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نیمار به بازی برابر رئال مادرید می رسد

این هافبک ایتالیایی در چند روز اخیر از ناحیه زانوی پای راست مشکل داشته و دیدار اخیر تیمش را هم از دست داد اما بر اساس اعلام باشگاه او آماده دیدار برابر رئال است. پاری سن جرمن صعود خود را به دور بعد نهایی کرده است. این تیم از چهار بازی قبلی 12 امتیاز کسب کرده این درحالی است که رئال تنها 7 امتیاز دارد و اگر می‌خواهد به عنوان تیم نخست صعود کند باید هر دو دیدار باقیمانده را پیروز شود و از طرف دیگر هم پاری سن ژرمن در هر دو بازی شکست بخورد. رئالی‌ها که هنوز صعودشان به مرحله حذفی قطعی نشده می‌خواهند از این بازی خانگی امتیاز کامل بگیرند تا راهیابی خود را به این مرحله  قطعی کنند.

کلوب بروخه بلچیک با 2 و گالاتاسرای یک امتیار در رده‌های بعدی هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала