Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هازارد: مانه، صلاح یا فان دایک لیاقت توپ طلا را دارند

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هازارد
هازارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادن هازارد در تازه ترین مصاحبه شا، سه بازیکن مهم لیورپول را لایق کسب جایزه توپ طلا نمود.

به گزارش اسپوتنیک، ادن هازارد ستاره بلجیمی رئال مادرید با صحبت در لوپاریسین می گوید که با سادیو مانه، محمد صلاح یا ویرجیل فان حمایت کرده است تا امسال توپ طلا را کسب کند.

ادن هازارد - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادن هازارد بهترین بازیکن لیگ اروپا انتخاب شد

وی به لو پاریسین گفت: "من آن را به یك بازیکن لیورپول می دهم." "مانه ، صلاح یا فان دیک لیاقت آن را دارند. اگر سادیو با سنگال در جام ملت های آفریقا پیروز می شد، هیچ بحثی صورت نمی گرفت. خوب است اگر او آن را داشته باشد. یا مومو که دوست من است. این برای فوتبال آفریقا و فوتبال انگلستان خوب خواهد بود."

ستاره سابق چلسی مدتی است که به عنوان یک برنده بالقوه توپ طلا شناخته می شود و جزء 30 نامزد معرفی این دوره از سال جاری است که برنده آن در تاریخ 2 دسامبر اعلام می شود، است.

این جایزه قبلاً هرگز به ستاره بلجیمی داده نشده است.

وی گفت: "داشتن توپ طلا، مرا بسیار خوشحال می کند، اما من وسواس ندارم. من همیشه یک پسر بوده ام که برای تیم بازی می کنم. وقتی به میدان می روم، به این فکر نمی کنم که سه گل بزنم تا شانس بیشتری برای مسابقه برای توپ طلا پیدا کنم. شاید من هرگز آن را نداشته باشم. شاید یک یا دو بار آن را برنده شوم. من ابتدا سعی می کنم پایم را روی زمین برسانم، خواهیم دید که چه چیزی به ارمغان می آورد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала