Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه: مسی شایسته‌ترین فرد برای کسب توپ طلا است

© AFP 2023 / Marco Bertorello Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА в Италии
Футболист Лионель Месси с трофеем на церемонии вручения наград ФИФА  в Италии  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیلیان امباپه بازیکن جون پاری‌سن‌جرمن، فوق ستاره بارسلونا را شایسته‌ای کسب توپ طلای 2019 خواند.

به گزارش اسپوتینک، کیلیان امباپه که خودش یکی از 30 نامزد کسب توپ طلای 2019 است، به پشتیبانی از لیونل مسی پرداخت و او را بهترین گزینه برای دریافت این جایزه عنوان کرد. امباپه در گفت‌و‌گو با نشریه اشپیگل در پاسخ به این سؤال که امسال چه کسی را شایسته کسب توپ طلا می‌داند، اظهار داشت: «مسی. از نظر عملکرد فردی، مسی در سال جاری بهترین بوده است».

فن دایک-بازیکن لیورپول - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کلوپ: فن‌دایک باید برنده توپ طلای 2019 باشد

مهاجم 20 ساله پاری‌سن‌جرمن هر چند در فهرست نامزدهای کسب توپ طلا قرار دارد اما هنوز به این باور است که او با ضعف‌های در بازی‌اش مواجه است. بعد روانی، یکی از چالش‌های است که این ستاره فرانسوی به آن اشاره می‌کند و می‌گوید: «گاهی اوقات من نگرانم و می‌ترسم. وقتی شما به عنوان یک بازیکن ناکام می‌شوید، درباره خودتان به تردید می‌افتید. زمانی که یک بازی مهم را می‌بازید، سؤال این است که آیا به آخر راه رسیده‌اید؟ با خودتان می‌‌گویید خوب بود اما اینجا آخر راه است. با این حال این وضعیت خیلی طول نمی‌کشد چون خوبی فوتبال در این است که شما زمان زیادی برای فکر کردن ندارید و خیلی زود باید برای بازی‌های بعدی آماده شوید».

لیونل مسی در سال روان موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا شد. در حال حاضر، شک و تردیدهایی نیز در این مورد که آیا او با توجه ناکامی بارسلونا برای فتح لیگ قهرمانان اروپای در فصل گذشته، لایق کسب این جایزه است وجود دارد. اتحادیه فوتبال اروپا امسال ویرجیل فن‌دایک را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد و برخی معتقدند که نشریه فرانس فوتبال هم باید این جایزه را به مدافع هلندی قهرمان فصل گذشته اروپا بدهد.امباپه اما جزو این دسته نیست.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала