Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی اس جی با نیمار تمدید نمی کند

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUنیمار بازیکن باشگاه پی اس جی
نیمار بازیکن باشگاه پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه پاریسن جرمن به نیمار پیشنهاد دیگری ارائه نخواهد کرد، زیرا مدیران این باشگاه معتقد اند که این بازیکن باشگاه را ترک خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور در تابستان گذشته خواهان ترک پی اس جی و پیوستن به بارسلونا بود اما حاضر نشدن باشگاه فرانسوی به مذاکره و قیمت بالای این بازیکن مانع جدایی نیمار شد.

Brazilian footballer Neymar Jr. has celebrated his 26th birthday in style with girlfriend Bruna Marquezine and alongside compatriots Gabriel Jesus and Ronaldo at the lavish Pavillon Cambon in Paris - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
شادی دیوانه وار نیمار پس از قهرمانی فلامینگو در آمریکای جنوبی + ویدیو

قرارداد نیمار تا ماه جون سال 2022 اعتبار دارد و باشگاه پاریسن جرمن برای او پشنهاد جدیدی ارائه کرد که از سوی نیمار رد شد.

حالا این مدیر ورزشی این باشگاه لئوناردو اصرار دارد که هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد نیمار نخواهد کرد و اولویت او تمدید با امباپه و دایمی کردن قرارداد ایکاردی خواهد بود.

در حال حاضر نیمار بدون مالیات در هفته 537،000 پوند درآمد دارد و باشگاه می خواهد تا این بازیکن برای تعادل بیلانس مالی باشگاه یا فروخته شود و یا هم در پایان قراردادش به صورت آزاد باشگاه را ترک کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала